شبکه‌های اجتماعی

اعلام زمان عرضه نسخه جدید دیگنیتی و فیدلیتی و سدان رسپکت از سوی بهمن موتور
اتومبیل فارسی - سدان بهمن رسپکت

رونمایی از ون بهمن اینرودز در اوایل اسفند ماه 1400

 

مدیرعامل گروه بهمن در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید وانت کارا در کارخانه بهمن دیزل قزوین از برنامه این گروه برای عرضه سدان جدید بهمن رسپکت در تابستان سال آینده خبر داد.

 

 

      بخوانید >  آشنایی با «بهمن رسپکت» سدان جدید بهمن موتور

 

 

بیوک علیمرادلو (مدیرعامل گروه بهمن) در زمینه تفکیک محصولات بهمن موتور و بهمن دیزل گفت: «وانت کاپرا نیز مانند کارا به بهمن دیزل خواهد رفت و خودروهایی که شاسی مستقل نبوده و به اصطلاح مونوک هستند در بهمن موتور تولید خواهند شد.»

نا گفته نماند که گروه بهمن روز گذشته با برگزاری مراسمی با حضور خبرنگاران، خط تولید وانت کارا را در شرکت بهمن دیزل واقع در شهرک صنعتی البرز قزوین افتتاح کرد. این اقدام گروه بهمن در جهت افزایش ظرفیت تولید خط تولید این خودروساز برای مونتاژ محصولات جدید چون رسپکت و همچنین تولید وانت‌های مدرن‌تر انجام شده است.

 

وی همچنین در پاسخ به سوالی در زمینه عرضه خودروی برقی بهمن موتور گفت: «این خودرو در سال 1402 عرضه خواهد شد چرا که آزمایش های آن حدود یک سال تا 18 ماه به زمان نیاز دارد.»

 

علیمرادلو همچنین در زمینه زمان رونمایی از ون اینرودز گفت: «به دلیل شرایط حاد کنونی کرونا آخرین تصمیم ما رونمایی از این ون در اوایل اسفند ماه است.»

مدیرعامل گروه بهمن در زمینه عرضه نسخه‌های جدید دیگینیتی و فیدلیتی با نام پرستیژ نیز گفت: «دیگنیتی در نسخه جدید پرستیژ شهریور سال آینده و فیدلیتی پرستیژ هم در زمستان 1401 به بازار عرضه خواهد شد.»

 

 

       بخوانید >  آیا این خودرو همان فیدلیتی پرستیژ است؟ 

 

       بخوانید >  کاتالوگ و مشخصات فنی نهایی ون بهمن اینرودز منتشر شد

 

 

به گفته مدیرعامل گروه بهمن، در صورت برداشته شدن تحریم‌ها این خودروساز با تمام شرکای سابق همکاری خواهد کرد، اما تولید و توسعه محصولات فعلی با قدرت ادامه خواهند داشت.

علیمرادلو با اشاره به این که به برنامه سال آینده این گروه در خصوص خودروهای کار و تجاری از تولید ۳ هزار انواع کامیون، کامیونت و کشنده جدید این شرکت خبر داد. ضمن این که، با احتساب تولید وانت برنامه تولید بهمن دیزل حدود ۱۰ هزار دستگاه خواهد بود.

 

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه