شبکه‌های اجتماعی

قیمت لاماری ایما اعلام شد
اتومبیل فارسی - قیمت لاماری ایما

آغاز شماره گذاری محصول جدید آرین پارس موتور


شرکت آرین پارس موتور که زمستان سال گذشته از کراس اوور مونتاژی خود با نام لاماری ایما رونمایی کرده بود، امروز از آغاز شمار گذاری این خودرو خبر داد.


لاماری ایما یک کراس اوور کامپکت با طراحی کوپه مانند است که در سایت تولیدی آرین سرمایه در ایران مونتاژ می‌شود. لاماری ایما نخستین محصول سواری گروه آرین پس از بسته شدن واردات خودرو است. این کراس اوور قدرتمند به یک موتور 1.5 لیتری میتسوبیشی با کد 4A95TD مجهز شده که توان تولید 197 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این بازدهی به لطف استفاده از سیستم‌های توربوشارژ و پاشش مستقیم سوخت به دست آمده است. یک جعبه دنده دوکلاچه 7 سرعته از نوع تر نیز با این موتور همراه شده که نیرو را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد.


آرین پارس موتور امروز موفق به دریافت پلاک برای نخستین دستگاه از این خودرو شده و به صورت رسمی قیمت 989 میلیون تومان را برای لاماری ایما اعلام کرده است.


لاماری ایما به امکاناتی مانند سانروف پانوراما، صندلی راننده با تنظیم برقی 6 جهته، دوربین دید عقب، دوربین ثبت وقایع، حالت‌های رانندگی اکو اسپرت، سیستم روشنایی خودکار، سیستم تصفیه هوای کابین، کروز کنترل، سنسور پارک خودرو، کول باکس و پوشش چرمی صندلی‌ها مجهز شده است.


در بخش امکانات ایمنی نیز لاماری ایما مجهز به شش کیسه هوا، ترمز پارک برقی، سیستم توقف خودکار(اتوهلد)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، سیستم توزیع الکترونیکی نیرو (EBD)، سیستم کنترل حرکت خودرو در سرپایینی (HDC)، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی (HAC)، سیستم کنترل کشش خودرو (TCS)، سیستم کمکی ترمز (BAS)، فرمان برقی و سیستم پایش باد تایرها است.


لاماری ایما با قیمت 989 میلیون تومان به رقیبی جدی برای خودروهای مانند فردا T5، ام‌وی‌ام X55 پرو و فونیکس تیگو 7 پرو تبدیل می‌شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه