شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - هونگچی S9
اژدها در ایتالیا

 

در رویداد Concorso d’Eleganza Villa d’Este که خواستگاه خودروهای کلاسیک، اسپرت و مفهومی برندهای معتبر دنیا است، حضور پیشبینی نشده هونگچی مابین پاگانی‌، بوگاتی، مازراتی و... بسیار عجیب و ناگهانی تلقی می‌شود. پیشرفت برندهای چینی روز به روز سریع‌تر می‌شود و این حضور در ایتالیا مهر تاییدی بر این موضوع است. هونگچی طی این حضور تایید کرد که آنها مصمم به اتمام پروژه S9 هستند و می‌خواهند هرچه سریع‌تر آن را به سرانجام برسانند.


رویداد Concorso d’Eleganza Villa d’Este، مراسمی است که در پارک 25 هکتار نزدیکی Villa d’Este و طی مدت زمان 19 تا 21 می برگزار می‌شود. برگردان این رویداد به انگلیسی Competition of Elegance of Villa d’Este’ خواهد بود که به فارسی رقابت زیبایی در Villa d’Esteمعنی می‌شود.


نمونه‌ای که از هونگچی S9 در این مراسم حضور داشت تکمیل نشده بود و ظاهرا خبری از پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتر در زیر کاپوت نبوده است. هونگچی S9 ابتدا سال 2019 معرفی و در آن زمان اعلام شد، این خودرو از پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتر درونسوز و موتورهای الکتریکی بهره می‌برد که 1400 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. برآورد اولیه این کمپانی شتاب 1.9 ثانیه و بیشینه سرعت 400 کیلومتر بر ساعت بود.

 

 

طراحی نمونه‌ای از هونگچی S9 که در ایتالیا حضور پیدا کرد با خودرویی که در سال 2019 به نمایش درآمد متفاوت به نظر می‌رسد. رنگ بدنه هونگچی S9 مشکی مات با تزئینات کروم در اطراف بدنه به همراه خط طولی قرمز رنگ معروف هونگچی، ورودی هوا بزرگ زیر سپر، چراغ‌های باریک با نوار تزئینی دور آن، برف پاک‌کن تکی، محفظه مشبک پیشرانه، بال آیرودینامیک عقب، چراغ‌های LED و دفیوزر عقب است. کابین هونگچی S9 بسیار آینده نگرانه طراحی شده و از ویژگی‌های آن می‌توان به فرمان بیضی با نمایشگر مرکزی و کنترلگرهای بسیار، تریم فیبر کربن، نمایشگر دیجیتال داشبورد، نمایشگر سرنشین جلو، خط طولی قرمز رنگ کنسول میانی و پوشش چرم کابین اشاره کرد.


هونگچی S9 محصول جوینت ونچر Silk و FAW محسوب می‌شود که تولید آن در منطقه املیا رومانیا جایی که کارخانه فراری و لامبورگینی در آنجا حضور دارند انجام خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه