شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - چری آریزو 8 و اکستریم VX
بررسی آمار فروش در ماه نوامبر نشان داد

گروه هولدینگ چری موفق به فروش ۲۱۲ هزار و ۷۶ دستگاه خودرو در ماه نوامبر شده است. این رقم، افزایش ۱۱۱ درصدی فروش در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته را نشان می‌دهد. چری توانست برای دومین بار متوالی، بیش از ۲۰۰ هزار خودرو در یک ماه بفروشد و همچنین، رکورد جدیدی از آمار فروش ماهانه را به نام خود ثبت کند. فروش محصولات گروه چری از شروع امسال،‌ برای یازدهمین ماه متوالی افزایش یافته است. چری توانسته از ژانویه تا نوامبر، ۱ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۶۲۶ دستگاه خودرو بفروشد و در آمار فروش سال به سال، رشد ۴۷.۸ درصدی را ثبت کند.

تمام برندهای بزرگ مربوط به خودروهای سواری گروه چری یعنی چری، ژینگتو و جیتو موفق به رشد ۲ برابری در ماه نوامبر در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته شده‌اند. از بین آن‌ها، چری به تنهایی توانسته فروش ۱۴۷ هزار و ۹۱۶ دستگاه در ماه نوامبر را ثبت کند که رشد سال به سال آن ۱۰۹ درصد است. فروش محصولات از ژانویه تا نوامبر هم ۱ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۶۵۰ دستگاه بوده که رشد سال به سال ۴۱.۹ درصد را نشان می‌دهد.

فروش برند ژینگتو در نوامبر ۱۵ هزار و ۲۹۶ دستگاه بوده که رشد ۱۷۳.۳ درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد. فروش کلی این برند از ژانویه تا نوامبر نیز ۱۱۱ هزار و ۳۵۲ دستگاه بوده که در آمار سال به سال، رشد ۱۲۹.۵ درصد را ثبت کرده است. برند جیتو نیز موفق به ثبت فروش ۴۱ هزار و ۲۷ دستگاه در نوامبر شده که مقایسه آن با همین زمان در سال گذشته، رشد ۱۳۹.۷ درصد را نشان می‌دهد. فروش کلی این برند از ماه ژانویه تا نوامبر نیز ۲۷۳ هزار و ۱۰۹ دستگاه بوده که منجر به ثبت رشد ۷۲.۸ درصد در آمار سال به سال شده است.

گروه چری در مجموع ۸ مدل با فروش بیش از ۱۰ هزار دستگاه در ماه نوامبر داشته که از بین آن‌ها،‌ دو محصول موفق به ثبت فروش بیش از ۲۰ هزار دستگاه شده‌اند. این دو محصول، چری تیگو۷ و چری تیگو۸ هستند که به ترتیب، ۲۵ هزار و ۹۲۴ دستگاه و ۲۴ هزار و ۹۳۲ دستگاه از آن‌ها در ماه نوامبر به فروش رفته است. در رتبه‌های بعدی، آریزو ۸ (۱۷ هزار و ۱۹۸ دستگاه)، جیتو X70 (۱۵ هزار و ۹۳۶ دستگاه)، تیگو5x (۱۵ هزار و ۷۸۹ دستگاه) و تیگو3x (۱۱ هزار و ۹۷۹ دستگاه) قرار دارند که هر کدام فروش موفقیت‌آمیزی را به نام خود ثبت کرده‌اند. در انتهای جدول خودروهایی با بیش از ۱۰ هزار دستگاه فروش، دو مدل جیتو داشنگ و جیتو ترولر دیده می‌شوند که هر کدام به ترتیب، موفق به فروش ۱۱ هزار و ۲۱۱ دستگاه و ۱۰ هزار و ۸۱۷ دستگاه شده‌اند.

تنوع محصولات در سگمنت‌های مختلف، نسخه‌های متفاوت از هر محصول و گستره قیمتی رقابتی با سایر برندها در بازار چین از جمله عوامل موفقیت و فروش بالای گروه چری در طول یک سال گذشته و مخصوصا در ماه نوامبر بوده است.

نظر دهید


در همین زمینه