شبکه‌های اجتماعی

وقتی کراس‌اوور شهری مرسدس بنز تقویت می‌شود

دست نوازش برابوس بر سر GLC

موسسه برابوس که در تقویت خودروهای مرسدس بنز پیشینه‌ای قوی دارد، چندی پیش توانست با تقویت مرسدس G کلاس و اسمارت فورتو کانورتیبل بار دیگر نام خود را سر زبان‌ها بیاورد. این موسسه به همین بسنده نکرده و این بار به سراغ مدل GLC رفته تا با پکیج‌های جدید بتواند قدرت خروجی این کراس‌اوور مرسدس را در حد خودروهای سوپراسپرت بالا ببرد.
اولین اقدامی که برابوس برای این شاسی‌بلند شهری در نظر گرفت، افزایش قدرت موتور 4 لیتری V8 آن بود که این موضوع با افزایش فشار هوای توربوها و تغییر در برنامه تزریق انژکتورها صورت گرفت. با چنین به‌روزرسانی‌هایی قدرت موتور با 89 واحد افزایش به 591 اسب بخار و گشتاور خودرو با افزایش 100 نیوتن‌متری به رقم 800 رسیده است.
اکنون مرسدس‌بنز AMG GLC 63 S تنها به 3.6 ثانیه زمان نیاز دارد تا سرعت 100 کیلومتربر ساعت را تجربه کند و پروسه شتاب‌گیری را تا 300 کیلومتر بر ساعت ادامه دهد. این در حالی است که بیشینه سرعت این خودرو توسط برنامه‌ریزی ECU محدود شده است.
مجموعه اگزوزها که از جنس استیل بوده قدرت خروجی خودرو را افزایش می‌دهد و برای کنترل صدای بهتر اتومبیل، دریچه‌های اگزوز به صورت الکترونیکی باز یا بسته خواهد شد که با چنین آپشنی راننده اختیار دارد صدای خودرو را مسابقه‌ای یا کم صدا کند.
با نصب مجموعه تعلیق بادی جدید ارتفاع خودرو با کاهش 30 میلی‌متری همراه بوده است و مشتریان می‌توانند رینگ‌های 22 اینچی را سفارش دهند. همچنین نمای کابین با قطعه‌های فیبرکربنی سبک وزن و دو نوع چرم آلکانترا و معمولی مزین شده است. البته برای هیجان بیش‌تر پدال‌های آلومینیومی و پا دری استیل با لوگوی برابوس از دیگر ادوات اضافه شده به این اتومبیل است. تمامی تجهیزات به کار برده شده در این خودرو قابل استفاده در مدل GLC 63 S کوپه نیز هست.

نظر دهید


در همین زمینه