شبکه‌های اجتماعی

وقتی آئودی RS5 توسط یک آلمانی تیون می‌شود

محصولی دیگر از سوی ABT معرفی شد

ABT، یکی از تیونر‌های معروف آلمانی، جزو اولین‌هایی است که دست به تقویت و ارتقا آئودی RS5 اسپرت‌بک زده است. پکیجی که این مجموعه برای آئودی موردنظر ارائه می‌کند RS5-R نام دارد که برای مشتریان این شرکت در آمریکا قابل سفارش است. تغییرات ایجاد شده روی آئودی RS5 تنها منحصر به ویژگی‌های ظاهری و آئرودینامیکی آن نیست و بخش فنی این اتومبیل نیز از فناوری و مهندسی ABT سود می‌برد.
    برای بهبود عملکرد آیرودینامیکی RS5 در قسمت جلو و زیر سپر یک اسپویلر فیبرکربنی براق نصب شده که اگر آن را با نگاهتان دنبال کنید در دو انتهای آن و کمی بالاتر یک جفت کنارد (canard) مشاهده می‌کنید. رینگ‌های مشکی 21 اینچی جدید فورا به هر عابری گوشزد می‌کنند که این یک RS5 معمولی نیست.
ABT پیشرانه 2.9 لیتر تویین‌توربو  این آئودی را تقویت کرده تا قدرت آن با ظاهر اسپرت‌ و تنومند تازه این اتومبیل هماهنگ شود. پس از تغییراتی که این پیشرانه از سر گذرانده دیگر خبری از 444 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن‌متر گشتاور آن نیست. به جای خروجی استاندارد حال 503 اسب بخار قدرت و 690 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده آن قرار دارد که قطعا زمان شتاب‌گیری آن نسبت به مدل استاندارد که برای صفر تا صد کیلومتر بر ساعت 3.9 ثانیه بود کاهش یافته است. بیشینه سرعت آئودی RS5-R نیز 280 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.
     سیستم تعلیق آئودی RS5 نیز از نظر مهندسین ABT پنهان نمانده است. این شرکت برای محصول جدید خود فنرهای تعلیق تنظیم شونده و استابیلایزر اسپرت هم در جلو و هم در عقب را در نظر گرفته است. ABT اعلام کرده است که تنها 50 دستگاه از این پکیج روی آئودی RS5 عرضه خواهد شد.

 

نظر دهید


در همین زمینه