شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تیگو 7 پرو پرمیوم
ویژه اردیبهشت ماه 1403

 شرکت مدیران خودرو در نظر دارد فروش نقد و اقساط محصولات خود را ویژه اردیبهشت ماه 1403 از عصر امروز سه شنبه آغاز نماید.

ثبت نام در این طرح فقط به صورت حضوری در نمایندگی های این شرکت قابل انجام است.

 

شرایط فروش

طبق این طرح فروش خودروهای آریزو 6 پرو اکسلنت و آریزو 6 جی‌تی اکسلنت در رنگ های سفید و مشکی و خودروهای تیگو 7 پرو پرمیوم، اف‌ایکس پرمیوم، تیگو 8 پرو مکس IE و تیگو 8 پرو E پلاس در رنگ های سفید، مشکی و نوک مدادی عرضه خواهد شد. مشتریان محترم می توانند خودروهای مذکور را به صورت نقدی یا اقساطی با پیش پرداخت حداقل 60% در اقساط 12 الی 60 ماهه با نرخ سود 23% و سود انصراف سالیانه 12% خریداری کنند. زمان تحویل 45 روز کاری از زمان تکمیل وجه و تایید اعتباری تسهیلات خواهد بود.

 

AutomobileFa Modiran 14030218

 

      بخوانید -> فراخوان بزرگ مدیران خودرو برای بازبینی اکسل خودروی X55 پرو

 

1- متقاضیان طرح جوانی جمعیت (مادران)  دارای اولویت ثبت نام در تمامی نمایندگان مدیران خودرو در سراسر کشور خواهند بود.

2- قیمت مندرج در قرارداد، در خصوص افزایش حقوق و عوارض دولتی و حاکمیتی تابع آخرین تصمیم مراجع ذیصلاح بوده و به محض ابلاغ به شرکت عین مبلغ افزایش یافته در فاکتور فروش خودرو اعمال و مشتری مکلف به پرداخت مابه التفاوت مذکور به صورت یک حواله نقدی مطابق زمان اعلامی شرکت مدیران خودرو می باشد. لذا در صورت اعمال هرگونه افزایش، تحویل خودرو منوط به تسویه این بخش از تعهد مشتری می باشد. مشتری با علم و اطلاع مکفی و تفهیم ضرورت پرداخت حقوق دولتی نسبت به امضاء قرارداد اقدام مینماید.
3- زمان فعال شدن ثبت نام برا ی این خودروها، مطابق با شرایط این بخشنامه، توسط واحد فروش شرکت مدیران خودرو متعاقبا اطلاع رسانی می گردد .
4- امکان افزایش حداقل میزان پیش پرداخت با توجه به محدودیت شرکت های ارائه دهنده ی تسهیلات وجود خواهد داشت.
5- مشتریان میبایستی حداکثر ظرف مدت 15 روز از تاریخ ثبت نام، نسبت به تکمیل و تسلیم کلیه مستندات مورد نیاز شرکت اقدام نمایند. بدیهی است در پایان مدت مذکور شرکت هیچگونه تعهدی در خصوص اخذ مدارک و در نتیجه انعقاد قرارداد و تحویل خودرو به مشتری نخواهد داشت.
6- اعتبارسنجی مشتریان و ضامنین (عدم وجود چک برگشتی و اقساط معوق) مطابق با اطلاع رسانی های پیشین انجام می گردد. 
7- تاریخ تایید پرونده های مشتریان توسط شرکت ملاک اولویت تخصیص و ارسال خودروها می باشد. 
8- ثبت نام تنها از محل رنگ های فعال سیستم فروش امکان پذیر است.
9- در صورت تاخیر در تحویل خودرو (از تاریخ تحویل مندرج در قرارداد)، بنابر درخواست مشتری 12 % جریمه تاخیر قابل محاسبه و پرداخت خواهد بود.

نظر دهید


در همین زمینه