شبکه‌های اجتماعی

ایران خودرو شرایط پیش فروش جدید دنا پلاس توربو اتوماتیک را اعلام کرد
اتومبیل فارسی - دنا پلاس توربو اتوماتیک

با موعد تحویل اردیبهشت و خرداد 1400

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط پیش فروش جدید دنا پلاس توربو اتوماتیک را اعلام کرد.

این طرح پیش فروش از روز  پنجشنبه 15 آبان ماه آغاز و تا روز شنبه 17 آبان ماه 99 ادامه خواهد داشت. موعد تحویل خودروهای ثبت نام شده در این طرح فروش اردیبهشت و خرداد 1400 اعلام شده است. ایران خودرو در این طرح فروش، پیش پرداخت 185.400.000 تومانی را در نظر گرفته و قیمت نهایی خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. 

 

  بخوانید > مشخصات فنی نهایی دنا پلاس توربو اتوماتیک اعلام شد  

 

با توجه به محدود بودن ظرفیت، حداکثر 72 ساعت پس از پایان این طرح فروش قرعه کشی بین متقاضیان واجد شرایط انجام خواهد شد و اسامی افراد منتخب از طریق پیامک و وبسایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو اعلام می‌شود. پس از اعلام نتایج، منتخبان حداکثر 5 روز برای واریز وجه پیش پرداخت فرصت خواهند داشت و تا پیش از انجام قرعه کشی هیچ وجهی از ثبت‌نام کنندگان دریافت نخواهد شد. 

دریافت نام کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت‌نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام بوده لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

همانند سایر بخشنامه‌های فروش و بر اساس ضوابط جدید فروش خودرو، به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد و متقاضی ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) خواهد بود. لازم به ذکر است حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است و امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد. در این طرح ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود و همچنین انتخاب‌شدگان در طرح‌های قرعه کشی قبلی امکان شرکت در این طرح فروش را نخواهند داشت.

گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است. در اين بخشنامه از زمان واريز وجه تا تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد و متقاضیان نباید در حال حاضر پلاک فعالی نداشته باشند تا امکان ثبت نام و دریافت خودرو برای آنان وجود داشته باشد.

 

  ایکو دنا پلاس توربو اتوماتیک (کد خودرو: 707)  / پیش پرداخت: 185.400.000 تومان / رنگ‌های قابل عرضه: سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری / زمان تحویل: اردیبهشت و خرداد 1400   

نظر دهید


در همین زمینه