شبکه‌های اجتماعی

اولین شرایط فروش فردا SX5 اعلام شد (آذر ماه 99)
اتومبیل فارسی - فردا SX5

کراس‌اوور جدید بازار ایران

 

 

خودروسازی فردا شرایط پیش فروش SX5 را اعلام کرد. 

بر اساس پیگیری‌های انجام شده از سوی خبرنگار اتومبیل فارسی، مشتریان باید با مراجعه به دفتر مرکزی فروش خودروسازی فردا به نشانی تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه سلمان، پلاک ۳۶ و با واریز مبلغ 310 تا 325 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، نسبت به ثبت نام فردا SX5 اقدام کنند. تحویل خودروهای ثبت نام شده در این طرح فروش حدود 3 تا 4 ماه زمان خواهد برد.

لازم به ذکر است که فردا SX5 یک کراس‌اوور متوسط است که به دلیل ابعاد کوچک‌تر و متناسب‌تری که نسبت به فردا SX6 می‌تواند مشتری‌های بیش‌تری را به سمت خود جلب کند. این اتومبیل به یک پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی با توانایی تولید 123 اسب بخار قدرت و 151 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است. این پیشرانه که با کد ۴A92 شناسایی می‌شود متعلق به میتسوبیشی است و در خودروهای دیگری چون میتسوبیشی لنسر 2013، برلیانس V5 2012 و زوتی Z300 2012 نیز استفاده شده است. این پیشرانه دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 و سامانه زمانبندی هوشمند سوپاپ‌ها است و در فردا SX5 با جعبه‌دنده CVT همراه شده است. مانند بیش‌تر کراس‌اوورهای امروزی نیروی موتور فردا SX5 نیز به چرخ‌های جلو انتقال داده می‌شود و نمی‌توان برای استفاده در مسیرهای بیرون جاده‌ای روی آن حساب کرد.

 

    بخوانید > آشنایی با فردا SX5، محصول جدید خودروسازی فردا    

 

اگرچه فردا SX5 با تیراژی محدودتر نسبت به رقبای خود عرضه می‌شود، اما می‌تواند به عنوان یک گزینه متفاوت برای کسانی که قصد دارند لیفان X70 یا ام‌وی‌ام X33S اتوماتیک خریداری کنند، مطرح شود.

 

 

 

نظر دهید