شبکه‌های اجتماعی

نیسان X-Terra 2021  به طور رسمی برای بازار خاورمیانه معرفی شد

محصولی جدید از تبار نیسان رونیز!

 

نیسان X-Terra 2021 به عنوان یک شاسی بلند ساخته شده بر اساس ناوارا با ظاهری جدید به بازار خاورمیانه باز گشته است. 

این شاسی بلند نیسان در بازارهای دیگر با نام Terra نیز شناخته می‌شود. برخلاف Xterra (بدون خط تیره) در بازار آمریکای شمالی که بر اساس پلتفرم F-Alpha  ساخته شده بود و تولید آن در سال 2015 متوقف شد، نیسان X-Terra 2021 بر اساس جدیدترین نسخه ناوارا و با سه ردیف صندلی ساخته شده است. این محصول در قیاس با Terra تغییراتی در طراحی و تجهیزات رفاهی و ایمنی را از سر گذارنده اما فرم کلی قبلی خود را حفظ کرده استت.

نیسان زبان طراحی به روز و جدید خود را در این محصول به کار برده است و بنابراین می‌توان گفت این شاسی‌بلند، تغییرات قابل توجهی را در طراحی ظاهری و داخلی پشت سر گذاشته است.

در فضای داخلی کابین نیز تعبیه صندلی‌های جدید راحتی بیش‌‎تری را برای سرنشینان به ارمغان آورده است. همچنین نیسان از عایق صورتی در شیشه‌ها استفاده کرده که ورود سر و صدای اضافی به فضای داخلی کابین را کاهش می‌دهد. به کار بردن مواد با کیفیت در داخل کابین، نمایشگر 9 ایمچی لمسی، سامانه هوشمند حرکت خودرو بین خطوط، سیستم هوشمند کمکی راننده، هشدار ترافیک جلو و عقب، هشدار برخودر از جلو، هشدار نقاط کور، هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری، فرمان سه پره جدید با دکمه‌های کنترلی روی فرمان، درگاه USB-C برای سرنشینان عقب از دیگر ویژگی‌های نیسان  X-Terra 2021 است.

 

در بخش قوای فنی، نیسان از یک پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر با توانایی تولید 165 اسب بخار قدرت و 241 نیوتن متر گشتاور به همراه یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک و سامانه چهار چرخ محرک استفاده کرده است. این شاسی‌بلند دارای قفل چهار چرخ، دیفرانسیل لغزش محدود و قفل الکترونیکی دیفرانسیل عقب است.

فروش نیسان 2021 X-Terra از ماه آینده میلادی در بازار خاورمیانه شروع خواهد شد اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی Terra با X-Terra جایگزین خواهد شد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه