شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تحویل سری نخست لاماری ایما

توسط آرین پارس موتور صورت گرفت

 

شرکت آرین پارس موتور روز گذشته اولین سری لاماری ایما را طی مراسمی به مشتریان خود تحویل داد. در این مراسم، پیش از زمان تعیین شده برای تحویل خودرو در نظر گرفته شده بود، ده دستگاه لاماری ایما به مشتری‌های آرین پارس موتور تحویل داده شد و روند تحویل این خودروها به مشتریان ادامه دارد.


اولین مرحله فروش لاماری ایما در خردادماه و در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام شد. زمان تحویل خودروها در این طرح فروش فوق العاده و پیش فروش، 90 و 120 روزه اعلام شده که بر اساس آن، لاماری ایما باید در مهر ماه پیش رو به مشتریان تحویل داده می‌شد، اما این اتفاق در زمانی زودتر رخ داد.


لاماری ایما یک کراس اوور کامپکت با طراحی کوپه مانند است که در سایت تولیدی آرین سرمایه در ایران مونتاژ می‌شود. لاماری ایما نخستین محصول سواری گروه آرین پس از بسته شدن واردات خودرو است. این کراس اوور قدرتمند به یک موتور 1.5 لیتری میتسوبیشی با کد 4A95TD مجهز شده که توان تولید 197 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این بازدهی به لطف استفاده از سیستم‌های توربوشارژ و پاشش مستقیم سوخت به دست آمده است. یک جعبه دنده دوکلاچه 7 سرعته از نوع تر نیز با این موتور همراه شده که نیرو را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد.


لاماری ایما تا کنون در سه مرحله با قیمت‌های 989، 1079 و 1094 میلیون تومان به فروش رسیده است. در حالی که هفته گذشته قیمت‌های بالای 1.6 میلیارد تومان برای این خودرو در بازار پیشنهاد داده می‌شد، حالا قیمت آن به 1.450 میلیارد تومان در بازار رسیده و حاشیه سودی جذاب را برای برندگان این خودرو در قرعه کشی به همراه داشته است.

 

نظر دهید


در همین زمینه