شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لوکانو L7
لوکانو در کلاس جهانی

وقتی صحبت از برند شاسی بلندهای آفرود به میان می آید، لندرور یک برند کلاسیک در این حوزه است که نمی توان از آن اجتناب کرد. با این حال، از آنجایی که بخش بازار آفرود به تغییر ادامه می‌دهد و برندهای آفرود نوظهور به شدت رشد کرده‌اند، ساختار بازار و تجربه محصول «کلاسیک» با بازسازی جامع زنجیره ارزش مواجه است.

 

برند جدید آفرود LUCANO که به تازگی معرفی شده است، شجاعت این را دارد که مستقیماً لندرور را محک زده و از آن پیشی بگیرد. اولین مدل آفرود شهری آن، L7، به محض رونمایی با لندرور ایووک، چالشی مستقیم را به راه انداخت.

 

AutomobileFa Lucano L7 14021102 001

 

از نظر استایل کلی، L7 و Land Rover Evoque شباهت های زیادی دارند. چه استفاده از خطوط مختصر و مستقیم و طراحی مربعی، یا دستگیره‌های درب مخفی، سقف شناور و سایر جزئیات طراحی، سطح بالای رفتار دو مدل حس «منشأ یکسان» را نشان می‌دهد. . بر اساس اطلاعات موثق، تیم طراح و مهندس ارشد محصول L7، اولین مدل برند LUCANO، سال‌ها در کنار لندرور بوده و تجربه‌ای غنی در ساخت مدل‌های کلاسیک آفرود دارد.

 

تا جایی که به فضای داخلی مربوط می شود، هر دوی آن ها به سمت سبک مینیمالیستی حرکت می کنند، اما Evoque همچنان تداوم اشرافی قدیمی را دارد، در حالی که L7 در حال نمایش قدرت بزرگی در زمینه علم و فناوری است. L7 نه تنها مجهز به یک صفحه نمایش 14.8 اینچی است بلکه به تراشه 8155 در کلاس خود مجهز شده است ، و دارای تنظیمات هوشمند مانند تصویر پانوراما 540 درجه، نمایشگر W-HUD است. و دیگر طراحی های هوشمند، که باعث می‌شود L7 به ‌طور جامع از لندرور ایووک در سطح هوشمندسازی فراتر رود.

 

AutomobileFa range rover evoque 14021102

 

از نظر عملکرد آفرود، که بیشتر مهارت‌های فنی را آزمایش می‌کند، L7 همان سیستم 4WD کلاس جهانی لندرور ایووک را به کار می‌گیرد و هر دوی آن‌ها دارای همان قابلیت 4WD می باشند. با این حال، هفت حالت رانندگی L7 بهتر از پنج حالت رانندگی Evoque است و اضافه شدن دو حالت رانندگی اصلی Sand و Mud به L7 توانایی بیشتری برای انطباق با شرایط جاده می دهد.

 

انکارناپذیر است که لندرور همیشه در زمینه آفرود پیشرو بوده است، اما در زمان کنونی که نیروهای جدید و قدیم در حال تغییر هستند، مصرف کنندگان، به ویژه نخبگان جدید، مدت هاست که کورکورانه از اسطوره های قدیمی پیروی نمی کنند. بنابراین وقتی برند لوکانو که از کلاسیک ها نشات گرفته اما بالاتر از کلاسیک است روی صحنه بیاید، نمایش شروع می شود!

 

نظر دهید


در همین زمینه