شبکه‌های اجتماعی

بهمن موتور کاتالوگ رسمی و مشخصات فنی نهایی دیگنیتی را اعلام کرد + دانلود نسخه کامل کاتالوگ
اتومبیل فارسی - بهمن دیگنیتی

همراه با استاندارد آلایندگی یورو 5 و جعبه دنده CVT

 

اوایل سال جاری بود که رسانه‌های مختلف اخباری را از آغاز همکاری میان شرکت بهمن موتور و شرکت خودروسازی دانگ‌فنگ چین که نشان و برندی آشنا برای مشتریان ایرانی است، برای عرضه محصولات جدید منتشر کردند. اگر چه این اخبار در همان زمان از سوی شرکت بهمن موتور تکذیب شد، اما پس از مدت کوتاهی با تردد محصول جدیدی از دانگ‌فنگ با پوشش استتاری و در حال تست‌های نهایی در خیابان‌های تهران و اظهار نظر مقامات بهمن موتور در جریان یک نشست خبری و همچنین مانور تبلیغاتی این شرکت در بیلبوردهای سطح شهر، مشخص شد که همکاری میان بهمن موتور و دانگ‌فنگ قطعی شده و حدس و گمان‌ها پیرامون عرضه دانگ‌فنگ ix5 درست بوده است.

 

حال شرکت بهمن موتور پس از انتشار چند تیزر، عکس‌های رسمی و بیلبوردهای متعدد در سطح شهر تهران، کاتالوگ رسمی دیگنیتی را نیز منتشر کرد. پیش از این اتومبیل فارسی بر اساس مشخصات فنی دانگ‌فنگ ix5 نسبت به انتشار حدس و گمان‌هایی پیرامون مشخصات فنی و تجهیزات رفاهی و ایمنی بهمن دیگنیتی اقدام کرده بود که حال با انتشار رسمی کاتالوگ این محصول که اولین کراس کوپه چینی بازار ایران است، بسیاری از این حدس و گمان‌ها به واقیت تبدیل شده است. 

بر این اساس، پیشرانه مورد استفاده در بهمن دیگنیتی از نوع 4 سیلندر توربوشارژ با کد SFG15T است که توانایی تولید 148 اسب بخار قدرت در دور 5600 و بیشینه گشتاور 220 نیوتن متر را در 1800 تا 4000 دور در دقیقه دارا است. این پیشرانه که دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است با جعبه دنده CVT خواهد شد. 

 

در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی نیز بهمن دیگنیتی دارای امکاناتی چون ترمز پارک برقی، اتوهولد، دوربین ثبت کننده وقایع رانندگی، سیستم ترمز ضد قفل ABS به همراه توزیع کننده الکترونیکی نیروی ترمز، سامانه کنترل کشش و کنترل پایداری (TCS - ASR - TRC - ATC - ESC)، سامانه‌های کمکی ترمز ( EBA - BAS - BA - EVA)، سامانه کمکی حرکت خودرو در سرازیری (HDC) و سربالایی (HAC)، کیسه هوای ایمنی راننده، سرنشین جلو و جانبی، سامانه نمایش فشار باد تایرها، فرمان چرمی به همراه دکمه‌های کنترلی روی فرمان، درب برقی صندوق عقب، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین 360 درجه، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت، سیستم چندرسانه‌ای و سرگرمی به همراه نمایشگر 10.25 اینچی لمسی و درگاه USB و بلوتوث، استارت دکمه‌ای، سامانه ورود بدون کلید، آینه‌های جانبی برقی به همراه چراغ خوش‌آمدگویی و گرمکن، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، چراغ‌های روشنایی در روز، چراغ‌های LED جلو و عقب به همراه سامانه تنظیم خودکار چراغ‌های جلو، اتولایت، کروز کنترل، سامانه تهویه مطبوع خودکار با پنل لمسی، سنسور باران، رینگ‌های 18 اینچی و... اشاره کرد.

 

   بخوانید > انتشار تیزر جدیدی از بهمن دیگنیتی با حضور لیلا زارع بازیگر سینما و تلویزیون   

 

لازم به ذکر است که تاکنون هیچ طرح فروشی برای بهمن دیگنیتی اعلام نشده و پیش از اعلام شرایط فروش از جانب شرکت بهمن موتور، دریافت هرگونه وجه از مشتریان به منظور پیش پرداخت برای اولویت در ثبت نام و نام نویسی نزد هر شخص حقیقی یا حقوقی در هر قالب، خارج از روال این شرکت است که در صورت بروز، تعهدی متوجه شرکت نبوده و شرکت بهمن موتور هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت. البته برخی گمانه‌زنی‌ها نشان دهنده احتمال اعلام اولین طرح فروش بهمن دیگنیتی در 2 هفته آینده دارد که باید دید آیا این مساله از سوی مقامات بهمن موتور تایید می‌شود یا خیر.

متقاضیان و علاقه‌مندان می‌توانند جدیدترین اخبار پیرامون بهمن دیگنیتی را از سایت رسمی این محصول به نشانی bahman-dignity.ir مراجعه کنند.

 

   دانلود نسخه کامل کاتالوگ بهمن دیگنیتی    

 

جزئیات بیش‌تر در مورد مشخصات فنی و ویژگی‌های بهمن دیگنیتی: 

AutomobileFa Bahman Dignity Official Catalog

 

 

نظر دهید


در همین زمینه