شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی نیسان قشقایی
ثبت نام از ایثارگران از اول بهمن ماه آغاز می‌شود

هفت خودرویی که جدیدا وارد سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی شده‌اند همگی ژاپنی بوده و شامل محصولاتی از نیسان و تویوتا هستند. نیسان ایکس‌تریل، نیسان آلتیما، نیسان قشقایی، تویوتا کمری هایبرید، تویوتا راو4 هایبرید، تویوتا هایلندر هایبرید و تویوتا ونزا هفت محصولی هستند که به تازگی وارد سامانه فروش خودروهای وارداتی شده‌اند. بر اساس اطلاعات درج شده روی سامانه متولی واردات محصولات تویوتا به ایران شرکت برساوش بوده و سه محصول یاد شده از نیسان را معین خودرو اروند وارد ایران خواهد کرد.



7 محصول جدید سامانه مختص ایثارگران و جانبازان است
24 دی‌ماه جلسه آخرین پیگیری‌های واردات خودرو جانبازان و ایثارگران با حضور نمایندگان شبکه ملی ایثارگران، منطقی معاون حمل و نقل و خودرویی وزیر صمت و مدیران سازمان توسعه تجارت و میثم اروز معاون رفاه و تسهیلات بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل وزارت صمت برگزار شد.



در این جلسه مقرر شد معرفی خودرو در سه سطح ۳۵ هزار یورو، ۳۰ هزار یورو و ۲۵ هزار یورو توسط مدیران سازمان توسعه و تجارت ظرف مدت یک هفته و حداکثر تا یکم بهمن ۱۴۰۲ انجام شود. همچنین در همین زمان و به موازات معرفی خودرو، احراز هویت جانبازان مشمول توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شود.



حال بر اساس اخبار شنیده شده این 7 محصول عرضه شده در سامانه پیرو مصوبه این جلسه بوده و جانبازان متقاضی می‌توانند خودرو خود را از میان این محصولات انتخاب کنند. علاوه بر این انتخاب خودرو توسط جانبازان احتمالا از روز اول بهمن ماه تا هفتم آبان ماه در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی انجام خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه