شبکه‌های اجتماعی

نخستین تصاویر از نسخه فیس‌لیفت جنسیس G70 منتشر شد
اتومبیل فارسی - جنسیس G70 فیس‌لیفت

بر اساس زبان طراحی جدید جنسیس

نخستین تصاویر از جنسیس G70 فیس‌لیفت 2020 منتشر شد.

 

طراحی جدید جنسیس G70 بر اساس همان خط مشی و زبان طراحی به کار رفته در نسل جدید جنسیس G80 است. استفاده از چراغ‌های دو گانه موازی در جلو، ورودی‌ هوای جدید و جلوپنجره بزرگ را باید امضای جدید این خودروساز دانست که در نسخه فیسل‌لیفت جنسیس G70 نیز کاملا اجرا شده و چهره‌ای با وقارتر از نسخه فعلی جنسیس G70 به آن بخشیده است.

در نمای عقب جنسیس G70 نیز چراغ‌های دوگانه موازی LED مشابه آنچه در نمای جلویی استفاده شده دیده می شود. البته نباید نقش خروجی‌های اگزوز بیضی شکل دوگانه و همچنین دیفیوزر جدید هم‌رنگ بدنه را در ایجاد جذابیت ظاهری جنسیس G70 فیس‌لیفت نادیده گرفت.

در فضای داخلی کابین نسخه فیس‌لیفت جنسیس G70 نیز، این خودروساز جدیدترین فناوری خود را استفاده کرده است. از جمله این فناوری‌ها باید به نمایشگر 10.25 اینچی  لمسی برای سیستم مالتی‌مدیا به همراه رابط کاربری پیشرفته جنسیس و همچنین شارژر بی‌سیم تلفن همراه اشاره کرد.

 

جزئیات بیش‌تری از نسخه فیس‌لیفت جنسیس G70 منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد که پیشرانه 2 لیتری فعلی جای خود را به یک نمونه 4 سیلندر 2.5 لیتری توربوشارژ با توانایی تولید 290 اسب‌بخار قدرت و 420 نیوتن‌متر گشتاور خواهد داد. نسخه قدرتمندتر نیز کماکان با همان پیشرانه 6 سیلندر V شکل 3.3 لیتری توربوشارژ با توانایی تولید 365 اسب‌بخار قدرت و 510 نیوتن‌متر گشتاور عرضه خواهد شد. هر دو پیشرانه فوق با جعبه‌دنده اتوماتیک همراه خواهند شد.

نظر دهید