شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - نسل دوم رضوانی بیست
معرفی رسمی در اوایل سال آینده

رضوانی به خاطر ساخت شاسی‌بلندهای الهام‌گرفته از خودروهای رضوانی معروف است اما آن‌ها اکنون به دنبال جشن گرفتن ۱۰ سالگی مدل Beast هستند و به همین مناسبت، نسل دوم این ابرخودرو به زودی معرفی خواهد شد.

نسل دوم رضوانی بیست دراوایل سال ۲۰۲۴ به صورت رسمی معرفی خواهد شد. رضوانی وعده داده که این مدل بازطراحی‌شده، یک خودروی «حقیقتا وجدآورنده» است که «فناوری‌های سبک‌وزن مسابقات رانندگی» را با یک پیشرانه میانی که توانایی تولید بیش از ۱۰۰۰ اسب‌بخار را دارد ترکیب می‌کند. رضوانی همچنین گفته است که این خودرو بدنه فیبرکربنی خواهد داشت و «یکی از هیجان‌انگیزترین تجربه‌های سواری موجود در بازار امروز» را ارائه می‌دهد.

رضوانی علاوه بر انتشار چند طرح اولیه از یک کوپه که بال عقب کوچکی در آن دیده می‌شود، یک ویدیوی تبلیغاتی هم در کانال یوتوب خود منتشر کرده که لوله‌های اگزوز، چراغ‌های عقب LED و نیم‌نگاهی به پیشرانه توین‌توربوی خودرو را به نمایش می‌گذارد. رضوانی فرآیند پذیرش سفارش را هم شروع کرده که علاقه‌مندان برای ثبت نام خود در آن، باید ۵۰۰ دلار قابل‌بازگشت را پرداخت کنند.

در حال حاضر و با وجود تمام وعده‌ها، سوالات حول محور نسل جدید بیست بیشتر از پاسخ‌هایی است که رضوانی تا به حال ارائه داده است. رضوانی سال گذشته هم وعده داده بود که نسل جدید بیست را در سال ۲۰۲۳ معرفی کند. در آن زمان گفته شده بود که این مدل «درهای شگفت‌انگیز» خواهد داشت و از تابستان به عنوان زمان معرفی رسمی آن یاد شده بود.

انتظار می‌رود که در هفته‌های آتی، اطلاعات بیشتری از این ابرخودرو منتشر شود. نسل اول بیست بر اساس مدل Ariel Atom ساخته شده بود و در طول سالیان گذشته،‌ چندین نسخه متنوع هم از آن معرفی شد.

نظر دهید


در همین زمینه