شبکه‌های اجتماعی

مگنایت، کوچک‌ترین کراس‌اوور نیسان را بهتر بشناسید
اتومبیل فارسی - فضای داخلی مدل مفهومی نیسان مگنایت

عرضه برای اولین بار در هند با قیمت 7000 دلار

نیسان اواخر ماه گذشته از مدل مفهومی مگنایت رونمایی کرد اما در آن زمان هیچ تصویری از فضای داخلی این کراس‌اوور کوچک منتشر نشده بود. حال نیسان تصاویری از طراحی داخلی این مدل مفهومی منتشر کرده است.

 

داشبورد مگنایت دارای ساختاری چند لایه است. استفاده از چرم و پارچه قرمز در قسمت‌‌های مختلف صندلی‌ها و رودری‌ها و همچنین بافت قرمز و مشکی داشبورد در کنار استفاده از نوارهای آلومینیومی فضای داخلی مدرن و جذابی را برای این مدل مفهومی ایجاد کرده است. نیمه پایینی داشبورد مگنایت شباهت زیادی به رنو ترایبر دارد و به نظر می‌رسد که این دو مدل دارای پلتفرم مشترک CMF-A باشند. علاوه بر این، مگنایت دارای صفحه نمایش لمسی 8 اینچی چند منظوره است که از طریق آن می‌توان کنترل بخش‌‌های مختلف خودرو را در دست گرفت و در نتیجه موجب کاهش تعداد دکمه‌های فیزیکی خواهد شد. 

از دیگر ویژگی‌های نیسان مگنایت که برخی از آن‌ها در تصاویر قابل مشاهده است می‌توان به سیستم تهویه مطبوع خودکار، استارت دکمه‌ای، آینه‌های برقی، دریچه‌های سیستم تهویه برای ردیف عقب، کنترل کروز و دوربین 360 درجه اشاره کرد که هنوز مشخص نیست که آیا تمامی این تجهیزات در نسخه تولید انبوه نیز در دسترس خواهند بود یا خیر.

 

انتظار می رود که نیسان مگنایت به عنوان یک کراس‌اوور با طول کم‌تر از 4 متر و کوچک‌ترین کراس‌اوور نیسان در ژانویه سال 2021 در هند برای اولین بار عرضه شود. نیسان برای این اتومبیل دو پیشرانه در نظر گرفته است. نمونه اول یک پیشرانه 3 سیلندر یک لیتری تنفس طبیعی با توانایی تولید 72 اسب‌بخار قدرت خواهد بود و نمونه پرقدرت‌تر نیز یک پیشرانه 3 سیلندر یک لیتری مجهز به توربوشارژر با توانایی تولید 95 اسب‌بخار قدرت است. جعبه‌دنده 5 سرعته دستی به صورت استاندارد برای هر دو پیشرانه در نظر گرفته شده است اما مشتریان برای نسخه توربوشارژ امکان سفارش جعبه‌دنده CVT را نیز خواهند داشت.

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده این محصول قیمتی بسیار رقابتی خواهد داشت و قرار است شروع قیمت آن از  525،000 روپیه، معادل حدود 7000 دلار باشد.

نظر دهید


در همین زمینه