شبکه‌های اجتماعی

عکس‌های هاوال H5 جدید لو رفت
Automobile Farsi - Haval H5 new generation

هاوال به جنگ جیپ می‌رود

به تازگی عکس‌هایی از محمصول جدید هاوال به صورت جاسوسی منتشر شده است. این محصول تازه که به عنوان نسل جدید هاوال H5 شناخته می‌شود، در ظاهر بسیار متفاوت‌تر از محصولات کنونی هاوال است و به نظر می‌رسد گریت‌وال با این مذل جدید قصد دارد به جنگ خودروهایی مانند جیپ رنه‌گیر و فورد برانکو برود.
نسل نخست هاوال H5 یکی از محصولات ابتدایی شرکت گریت وال بود که نام هاوال را به همراه داشت. هاوال H5 که در سال 2010 به بازار معرفی شده بود، یک SUV با شاسی مستقل بود که بر پایه ایسوزو آکسیام طراحی شده بود. با رشد خانواده هاوال و تبدیل شدن آن به یک شاخه مستقل در گریت‌وال به تدریج مدل H5 به فراموشی سپرده شد. حالا با انتشار تصاویر ی از هاوال H5 جدید، مشخص است که مسیر این محصول جدید در طراحی به تمامی از کراس‌اوورهای کنونی این شرکت جدا است.
هاوال H5 با طراحی منحصر به فرد در خانوده خود، سبک طراحی خودروهایی مانند جیپ رنه‌گید پیش گرفته که خود آن‌ها در زمینه استایل با الگوبرداری از شاسی بلندهای قدیمی طراحی شده‌اند. نمای کلی هاوال H5 جدید بسیار ساده و البته با صلابت طراحی شده است. در نمای جلو طرحی سه تکه را می‌بینیم. یک جلوپنجره چندضلعی سیاه که نشان هاوال با رنگ تیره در آن جا نمایی شده و چند نوار کرومی درون آن جانمایی شده است. دو طرف جلوپنجره نیز چراغ‌های دایره‌ای درون کادری تیره قرار گرفته است.
در تصویر دومی که این از هاوال H5 منتشر شده، سپرها از جنس پلاستیک سیاه هستند که با رکاب و قاب دور چرخ ها هماهنگ است. همچنین در این تصویر روف رک و سانروف پانورامای این خودرو نمایان است. به نظر می‌رسد هاوال قصد دارد با طراحی متفاوت و استایلی مشابه خودروهای آفرود، بازار خود را توسعه دهد و مشتری‌های بیش‌تری را جذب کند.

نظر دهید


در همین زمینه