شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تیگو8 پرو مکس
موسس و رییس هیات مدیره چری اعلام کرد

 

موسس گروه خودروسازی چری امروز در چین با اشاره به تاریخ ۲۵ ساله چری اعلام کرد، در آپریل امسال موفق شدیم بیش از ۱۰۰۰ شرکت تجاری را به عنوان شریک تجاری در کنار خود داشته باشیم. چری در سال ۱۹۹۷ تاسیس شده و از سال ۲۰۰۱ صادرات خود را آغاز کرده است. ای شرکت تا کنون موفق شده حجم بالایی از صادرات خودروی چین به کشورهای مختلف را از آن خود کرده و به بیش از ۱۰۰ کشور صادرات داشته است.


چری در سه ماهه دوم امسال ۱.۲۵ میلیون دستگاه خودرو فروخته که ۶۶۱۱۰۰ دستگاه آن در بازارهای صادراتی بوده است. بر اساس محاسبات داخلی، هر پنج دقیقه یک خودرو در چری تولید و هر ۳۴ دقیقه یک چری صادر می‌شود. چری از ژوئیه امسال رشد فروش بی سابقه‌ای داشته که در سه مرحله به فروش ۱۵۰ هزار دستگاه در ماه ژوئیه، ۱۷۰ هزار دستگاه در ماه اوت و ۱۹۰ هزار دستگاه خودرو در ماه سپتامبر تولید کرده است. این شرکت امیدوار است امیدوار است در ماه اکتبر به رکورد ۲۱۰ هزار دستگاه دست پیدا کند، تا پایان سال به رکورد قروش ۳ میلیون دستگاه در سال برسد.


به گفته موسس چری تکنولوژی شعار و نو آوری روح اصلی این شرکت هست. چری در روز تکنولوژی و فناوری‌های جدید از جمله سیستم ‌های خودران را به نمایش گذاشت. این شرکت معتقد است برای ادامه کار خود نیاز دارد هر روز اختراعات جدید به دنیا ارائه بدهد و نوآوری هنوز حرف اصلی را در جذب مشتری می‌زند. پایبندی چری به این موضوع موجب شده رشد فروش ادامه دار باشد.


چری سه اصل اساسی برای خود تعریف کرد است. اصل اول این است که تکنولوژی خود را با شرکای تجاری‌اش به اشتراک بگذارد.


اصل دوم توسعه فرهنگ برد برد با مشتریان خود و اصل سوم پایبندی این شرکت به مسئولیت‌های اجتماعی و به دست آوردن سهم مهمی در حفاظت از محیط زیست و فناوری‌های پاک است.


موسس چری در پایان سخنرانی خود در دورهمی جهانی مشتریان چری و رسانه‌ها اعلام کرد که سعی می‌کنیم فرهنگ حفاظت از محیط زیست را در سراسر دنیا پخش کنیم.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه