شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تویوتا هایلندر 2023
عرضه از ماه نوامبر

 

تویوتا هایلندر جدید را ماه می معرفی کرد و در آن زمان صحبتی از قیمت نهایی مدل‌ها نکرد و آن را به بعد که چنین روزی باشد موکول کرد. نسخه دیفرانسیل جلو هایلندر جدید 36.420 دلار و نسخه چهارچرخ محرک آن 38.020 دلار قیمت گذاری شده است.

تویوتا پیش از این، پیشرانه چهار سیلندر 2.4 لیتر توربو را بر روی مدل‌های بازار آمریکا و به جای پیشرانه شش سیلندر 3.5 لیتر نصب کرده بود و حالا همان پیشرانه را در اروپا جایگزین نسخه شش سیلندر تنفس طبیعی قدیمی خواهد کرد. این پیشرانه 269 اسب‌بخار قدرت ( 4 اسب بخار بیشتر از نمونه آمریکایی ) و حدود 419 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان خروجی اندکی از نسخه شش سیلندر کمتر است اما تویوتا قول پاسخ‌دهی سریع، شتاب بالا و ارائه گشتاور در بهترین دور‌ها را داده که در آینده مشخص خواهد شد.

از نظر مصرف سوخت اعداد آنچنان تغییر نکرده و این شرکت سیکل ترکیبی را 9.4 لیتر در هر صد کیلومتر عنوان کرده است. سیستم استارت استاپ تویوتا که بر روی هایلندر به صورت استاندارد نصب می‌شود به این موضوع کمک می‌کند. این خودرو با پیشرانه جدید می‌تواند 2.267 کیلوگرم را به پشت خود بکشد.

خریداران اگر تویوتا هایلندر خود را به تریم‌های لیمیتد و پلاتینیوم آپدیت کنند تجهیزات و امکانات بیشتری در اختیار خواهند داشت. به طور مثال در این دو تریم، نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی و نمایشگر پشت فرمان سایز 12.3 اینچ به صورت استاندارد خواهند داشت. در تریم‌های پایین‌تر XLE و XSE نمایشگر بزرگتر تنها به صورت سفارشی خواهد بود. این دو به همراه تریم L و LED از نمایشگر مرکزی 8 اینچ و نمایشگر پشت فرمان 7 اینچ بهره می‌برند. از دیگر موارد استاندارد تریم‌های لیمیتد و پلاتینیوم می‌توان به آینه‌های جانبی تاشو برقی به صورت استاندارد و جا به جایی پد شارژ وایرلس به زیر نمایشگر اشاره کرد.

رنگ جدید سبز Cypress برای مدل 2023 معرفی شده است. رنگ‌های دیگر برای نمونه هایبرید به شرح Bronze Edition Cement Grey Midnight Black ,Wind Chill Pearl خواهد بود.

تویوتا هایلندر از ماه نوامبر به نمایندگی‌ها خواهد آمد.

 

نظر دهید


در همین زمینه