شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - اومودا 7
نخستین تصویر رسمی از چری اومودا 7 منتشر شد

 صفحه رسمی جکو گلوبال در اینستاگرام، ساعاتی پیش نخستین تیزر رسمی از اومودا 7 را منتشر کرد. شاخه اومودا / جکو در گروه چری، خودروهای جوان پسند و متناسب با تکنولوژی روز را عرضه می‌کند و چری قصد دارد با این زیرمجموعه خود بازارهای اروپایی را فتح کند.
چری هنوز جزئیات چندانی از اومودا 7 منتشر نکرده است، اما چیزی که واضح است، این است که اومودا 7 در رده‌ای بالاتر از اومودا 5 (در ایران با نام فونیکس FX شناخته می‌شود) قرار می‌گیرد. به نظر می رسد اومودا 7 از نظر اندازه در رده خودروهایی مانند تیگو 7 پرو قرار بگیرد. صفحه اومودا، با اعلام این که این کراس‌اوور کاملا جدید در تاریخ 28 آپریل رونمایی خواهد شد، اسلوگان این محصول را «Stylish on Every Side» اعلام کرده است.
اومودا 7 که احتمالا در برخی بازارها با نام اومودا O7 شناخته خواهد شد، از نظر طراحی به خوبی به برادر کوچک‌تر خود وفادار است. خط شخصیت طراحی شده برای این محصول دقیقا همان چیزی است که در فونیکس FX دیده می‌شود، با این حال بسیار کشیده‌تر از اومودا 5 به نظر می‌آید و پیش‌بینی می‌شود طولی بیش‌تر از 4500 میلی‌متر داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های ظاهری اومودا 7 که با اومودا 5 مشترک است، می‌توان به جانمایی آینه‌های کناری روی درها، سقف سیاه رنگ در تضاد با رنگ بدنه و جلوپنجره بدون قاب اشاره کرد.
نزدیک به یک سال از اعلام عرضه خودرویی با نام ام‌وی‌ام X77 کراس در مدیران خودرو می‌گذرد. خودرویی که گفته می‌شد یک کراس‌اوور بزرگ‌تر از مدل ام‌وی‌ام X55 پرو است و هنوز در دست طراحی است و اطلاعاتی چندانی از آن وجود ندارد، جز این که از نظر اندازه در ردیف تیگو 7 پرو قرار می‌گیرد. حالا با انتشار نخستین تیزر رسمی اومودا 7، به نظر می‌رسد این کراس‌اوور تازه نفس چری، همان ام‌وی‌ام ایکس 77کراس باشد که تا پایان سال 1403 در بازار ایران رونمایی می‌شود.

نظر دهید


در همین زمینه