شبکه‌های اجتماعی

کیا اسپورتیج 2023 پلاگین هیبرید معرفی شد
Automobile Farsi - Kia Sportage 2023 PHEV

با پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ و در نسخه‌های X-line

 

 

خانواده کیا اسپورتیج با عرضه این محصول همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و آن چیزی نیست جز اسپورتیج پلاگین هیبرید 2023. این مدل از کیا اسپورتیج در کنار مدل‌های آمریکایی موجود با پیشرانه 2.5 لیتری بنزینی چهار سیلندر یا نسخه هیبریدی با پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ به فروش می‌رسد.

 

پیشرانه کیا اسپورتیج پلاگین هبیرید هم 4 سیلندر بوده و 177 اسب‌بخار قدرت دارد. به این پیشرانه یک موتور الکتریکی 66.9 کیلوواتی و یک باتری لیتیوم پلیمری اضافه کنید. جعبه دنده در نظر گرفته شده برای نسخه از کیا اسپورتیج نیز شش سرعته اتوماتیک است. این شرکت کره‌ای میزان قدرت ترکیبی این نسخه را اعلام نکرده اما انتظار داریم که قدرت آن کمی بیشتر از 260 اسب‌بخار باشد که همان چیزی است که برای هیوندای توسان پلاگین هیبرید در نظر گرفته شده است.

 

کیا همچنین اسپورتیج پلاگین هیبرید را به یک شارژر داخلی 7.2 کیلوواتی با کارایی بالا مجهز کرده و خاطر نشان می‌کند که با اتصال به شارژر سطح 2، شارژ کامل این اتومبیل 2 ساعت طول خواهد کشید.

 

اسپورتیچ پلاگین هیبرید 2023 دارای ترمز الکترونیکی یکپارچه بوده و ترمز احیا کننده را نیز ارائه می‌کند. اعداد EPA در آینده اعلام خواهند شد اما باید این نکته را در نظر بگیریم که کارآمدترین نسخه اسپورتیج به فروش خواهد رسید و کیا همچنان برای این نسخه پلاگین هیبرید پیمایش 52 کیلومتری را هدف قرار داده است.

 

خریداران کیا اسپورتیج پلاگین هیبرید جدید می‌توانند نسخه‌های X-line تمام چرخ محرک یا X-line پرستیژ تمام چرخ محرک را انتخاب کنند. نسخه X-line نسبت به دیگر نسخه‌های ارائه شده دارای طراحی بیرونی خشن‌تری بوده که شامل سپرهای منحصر به فرد، رنگ مشکی در آینه‌های جانبی و رینگ‌های آلیاژی مشکی براق است.

 

هر دو نسخه استاندارد با مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی به صورت استاندارد ارائه می‌شوند. از جمله این موارد می‌توان به هشدار توجه راننده، چراغ‌های جلو LED با کمک پرتو نور بالا، دستیار حرکت بین خطوط، دستیار کمک به حفظ خطوط، جلوگیری از برخورد جلو، هشدار سرنشینان عقب، مانیتور نمای عقب با مانیتور پارک هوشمند، هشدار فاصله پارک دوبل، جلوگیری از برخورد با نقطه کور، جلوگیری از برخورد متقابل عقب اشاره کرد. کمک به جلوگیری از برخورد ترافیک، هشدار خروج ایمن و کمک هوشمند محدودیت سرعت از دیگر قابلیت‌هایی است که در کیا اسپورتیج جدید دیده شده است.

 

پرچمدار X-line پرستیژ پلاگین هیبرید همه ویژگی‌های ذکر شده را داشته و علاوه بر آن از امکاناتی همچون مانیتور نمای نقطه کور عقب، کمک راننده و منحنی کروز کنترل هوشمند مبتنی بر سیستم ناوبری برخوردار است.

 

فروش کیا اسپورتیج پلاگین هیبرید جدید از سه ماهه سوم سال 2022 آغاز خواهد شد و قیمت آن در آینده مشخص می‌شود.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه