شبکه‌های اجتماعی

طرح جدید تبدیل اتومبیل‌های رنو به محصولات سایپا
روتیتر

گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از مشتریان گروه رنو به دلیل تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی، فراخوان طرح‌های پیشنهادی جهت تعهدات مشتریان محترم که تاکنون دعوتنامه تکمیل وجه مابه‌التفاوت برای آنان صادر نگردیده است از ساعت 14 روز شنبه مورخ 98/01/31 به شرح ذیل اعلام میگردد. مهلت اجرای طرح تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 98/02/12 بوده و قابل تمدید نخواهد بود.

 

1.طرح انصراف

مشتریان در صورت تمایل می‌توانند نسبت به انصراف پذیرش خود اقدام نمایند. در این روش به منظور جلب رضایت حداکثری این گروه از مشتریان سود انصراف با نرخ 45% از زمان ثبت نام اولیه خودرو محاسبه خواهد شد و پس از انصراف امکان ثبت نام فروش فوری یک دستگاه خودرو از محصولات قابل عرضه شرکت سایپا با قیمت قبل (تیر 97) با قابلیت خرید انصرافی برای مشتری فراهم می‌کند.

درصورتی که مشتری مایل به دریافت خودرو نباشد مبلغ اعلامی ظرف مدت 30 روز پرداخت خواهد شد.

 

2.طرح پیشنهادی تبدیل مدل خودرو

مشتریان در صورت تمایل می‌توانند با استفاده از یکی از روش‌های ذیل نسبت به تبدیل خودرو رنو به سایر محصولات قابل عرضه شرکت سایپا اقدام نمایند.

 

فروش فوری 15 روزه

اگر مشتریان اقدام به ثبت‌نام گروه ساندرو، تندر90 و پارس تندر کرده باشند می‌توانند اتومبیل خود را به یک دستگاه از محصولات سایپا با قیمت تیر 97 تبدیل کرده و 15 روزه اتومبیل جدید را تحویل گیرند.

 

روش پیش فروش

در این روش مشتریانی که اقدام به ثبت نام رنو تندر90 و پارس تندر کرده باشند می‌توانند دو دستگاه خودرو از محصولات سایپا با قیمت تیر ماه 97 با موعد یک دستگاه در تیر 98 و یک دستگاه در مرداد 98 دریافت نمایند و مشتریانی که اقدام به ثبت نام رنو ساندرو کرده باشند می‌توانند با دریافت سه دستگاه از محصولات سایپا با موعد تحویل یک دستگاه در تیر98 و دو دستگاه در مرداد 98 اقدام کنند.

 

3.روش فروش فوری و پیش فروش

 در این روش مشتریان رنو تندر90 و پارس تندر می‌توانند با تبدیل خودرو خود به دو دستگاه از محصولات سایپا یکی از محصولات را در با تحویل 30 روزه و اتومبیل دیگر را در تیرماه 98 دریافت نمایند همچنین مشتریان رنو ساندرو نیز می‌توانند سه محصول از سایپا را به صورت یک دستگاه با موعد تحویل 30 روزه و دو دستگاه دیگر را در تیرماه 98 و مرداد 98 دریافت نمایند.

 

4. طرح پیشنهادی الحاقیه قرارداد

مشتریان محترم میتوانند در صورت تمایل به انتظار تا تولید مجدد محصولات رنو و استفاده از ادامه سود مشارکت و جریمه تاخیر طبق قرارداد (37 درصد)به همراه محاسبه قیمت قدیم میتوانند نسبت به امضا الحاقیه قرارداد اقدام نمایند.

نظر دهید


در همین زمینه