شبکه‌های اجتماعی

تحویل تیبا و پراید به جای رنو ساندرو

نتیجه طرح تبديل تعهدات محصولات رنو توسط سايپا

گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت تاخیر پیش آمده در جهت انجام تعهدات خود و همچنین تحویل محصولات تولیدی پارس خودرو از برند رنو، اعلام کرده است که مشتریان می‌توانند در صورت تمایل در طرح تبديل تعهدات محصولات رنو توسط سايپا شرکت کرده و به جای دریافت محصولات رنو، یکی از محصولات تولیدی شرکت سایپا را دریافت کنند.
گفتنی است که تا رفع مشکل تولید محصولات رنو در کشور توسط پارس خودرو، قیمت محصولات به قیمت زمان تحویل مشتری طبق قرارداد محاسبه خواهد شد و همچنین سود مشارکت به میزان 15 درصد و سود تاخیر به میزان 12 درصد ادامه خواهد داشت. اما اگر مشتریان پارس خودرو و شرکت خودروسازی سایپا تمایل به دریافت اتومبیل دارند، می‌توانند از طرح تبديل تعهدات محصولات رنو توسط سايپا استفاده کنند که شرایط آن به شرح زیر است.
به گفته شرکت خودروسازی سایپا، جایگزین تعهدات رنو با محصولاتی همچون خانواده X100 از جمله سایپا 131 و سایپا 151 خواهد بود و یا مشتریان می‌توانند از خانواده X200، یعنی تیبا، تیبا 2 و خودروی ساینا یک اتومبیل را به عنوان جایگزین محصولات رنو انتخاب کنند که طبق قرارداد با سود مشارکت 15 درصد و سود انصراف 12 درصد به مشتریان عرضه خواهد شد.
در این طرح فروش مشتریان سایپا و خریداران محصولاتی همچون  رنو ساندرو معمولی و استپ وی می‌توانند 2 انتخاب داشته باشند و با خرید یک دستگاه X100 و یک دستگاه X200 در طرح تبديل تعهدات محصولات رنو توسط سايپا شرکت کنند که خودروی اول در بهمن ماه و بعد از آن با قیمت زمان تحویل محصول رنو به مشتری محاسبه خواهد شد و اتومبیل دیگر با موعد تحویل در آذرماه 98 و بعد از آن، به قیمت روز ارائه خواهد شد.
علاوه بر این، خریداران محصولات تندر و پارس تندر می‌توانند یکی از محصولات ذکر شده را با موعد تحویل بهمن ماه سال جاری به بعد با همان قیمت تحویل محصول رنو به مشتری انتخاب کنند.
در پایان گفتنی است که شرکت سایپا پیشنهاد دوم خود را برای کسانی گذاشته است که تصمیم به انصراف خرید دارند و شرایط آن به شرح زیر اعلام شده است:
- انصراف مشتریان با اخذ 36 درصد سود مشارکت از زمان واریز وجه اولیه در صورت اعلام انصراف تا تاریخ 30 آبان ماه 97
- انصراف مشتریان با اخذ 30 درصد سود مشارکت از زمان واریز وجه اولیه در صورت اعلام انصراف تا تاریخ 1 آذر ماه 9

 

منبع: خودروبانک

نظر دهید


در همین زمینه