شبکه‌های اجتماعی

صدور حکم نهایی برای راننده جنجالی تویوتا لندکروزر

7 سال و نیم حبس و 2 سال تبعید

راننده لندکروزر که چندی پیش مامور راهور پلیس شیراز را مورد ضرب و شتم قرار داده بود به 7 سال و نیم حبس و 2 سال تبعید به زاهدان محکوم شد. چندی پیش نیز کلیپ ضرب و شتم مامور پلیس راهور شیراز به دست راننده متخلف منتشر شد که باعث سرو صدا در فضای مجازی شد و پلیس اعلام کرد این فرد شناسایی و دستگیر خواهد شد.
در کلیپی که در فضای مجازی منتشر شده است لندکروزر واژگون شده و مامور راهور درحال کمک رسانی به راننده و یکی از همراهان وی است که با ادعای مقصر بود پلیس راهور در واژگونی خودرویش او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد. داستان به اینجا ختم نمی‌شود و هنگامی که مامور راهور به بیمارستان می‌شود راننده لندکروزر دوباره و این بار بخاطر خاکی کردن کفش 3 میلیون تومانی، مامور راهور را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.
با انتشار اخبار و تصاویر و فیلم ضرب و شتم مامور راهور شیراز پلیس سریعا راننده و همراه وی که با فیلمبرداری و انتشار آن درفضای مجازی اقدام به ملتهب کردن فضا کرده بود شناسایی و دستگیر شدند.
حکم راننده جنجالی لندکروزر که 7 سال و نیم حبس و 2 سال تبعید به زاهدان در نظر گرفته شده است که البته این حکم قابل نظرخواهی است.

نظر دهید


در همین زمینه