شبکه‌های اجتماعی

طرح تبدیل ایکو دنا و پژو 206 و چند محصول دیگر ایران خودرو
روتیتر

شرکت ایران خودرو شرایط تبدیل برخی محصولاتی که تاکنون به مشتریان تحویل نداده است را اعلام کرد، در اطلاعیه این شرکت آمده است: شرایط تبدیل متمرکز و پیوسته تیرماه 98 از تاریخ 98/04/25 الـی 98/04/31 مطـابق شـرایط و جدول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان محترم براي مشتریان مربوطه اطلاع رسانی کافی نمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروري :

1- شرایط این بخشنامه صرفا جهت تبدیل خودروي قرارداد مشتریان است و کاملا" اختیاري و فقط بنا به درخواست مشتریان محترم قابل اقدام است.

توجه: لازم به ذکر است که اعلام رضایت کتبی مشتري در محل نمایندگی جهت تبدیل، شرط اساسی انجام فرآیند تبدیل در سیستم نمایندگی می باشد و ضروریست نمایندگان محترم ضمن رعایت این موضوع کلیه تمهیدات لازم براي جلوگیري از بروز شکایات حقوقی مشتریان در خصوص این بخشنامه را در نظر بگیرند.

2 .این بخشنامه جهت تبدیل خودروي قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزي شده است که از نوع پیش فروش و داراي دعوتنامه بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده باشد.

3 .قیمت فروش تمام خودروهاي قید شده در مقصد تبدیل،بر اساس آخرین لیست قیمت مصوب جاري بوده و دستور العمل هاي جاري قیمت گذاري تعیین می گردد.

4 .هر زمان که به روز رسانی و تغییر شرایط بخشنامه تبدیل متمرکز و پیوسته ضروري تشخیص داده شود،پس از اطلاع رسانی از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها،راساً توسط معاونت بازاریابی و فروش اقدام خواهد شد

 

AutomobileFa Ikco Changing

نظر دهید


در همین زمینه