شبکه‌های اجتماعی

همه چیز درباره شاسی‌بلند جدید کارمانیا

بی‌وای‌دی S7 را در بام‌لند ببینید

شرکت خودروسازی کارمانیا پس از عرضه مدل‌های اس6 و اف3، در نمایشگاه خودروی تهران سال 96 مدل جدیدی را به سبد محصولات خود افزود که از قدرت و امکانات بیش‌تری بهره می‌برد.
بی‌وای‌دی S7 بر اساس پلت فرم مدل S6 طراحی شده، با این حال میزان تغییرهای آن به اندازه‌ای گسترده است که بی‌وای‌دی تصمیم گرفته آن را به عنوان یک مدل جدید معرفی کند. تغییرهای نمای بیرونی و کابین باعث شده بی‌وای‌دی S7 چهره‌ای مدرن و به روز داشته باشد. موضوعی که در مدل S6 به یک نقطه ضعف تبدیل شده بود.
با این حال بی‌وای‌دی در محصول جدید خود به خوبی ویژگی‌های منفی محصولات قبلی خود را برطرف کرده و در آن از فن‌آوری‌های جدید خود استفاده کرده است.
بی‌وای‌دی S7 به یک پیشرانه توربوشارژ جدید کجهز شده که با حجم 2 لیتر، 203 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این قدت به وسیله یک جعبه دنده دو کلاچه 6 سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.
بی‌وای‌دی در مدل S7، امکان روشن کردن خودرو از راه دور را فراهم کرده است. سانروف پانوراما، در صندوق برقی، سه حافظه برای تنظیم صندلی‌ راننده، قابلیت اتصال به WiFi، دوربین 360 درجه، پشت‌ آمپر دیجیتالی که اطلاعات را در یک نمایشگر 12.1 اینچی نمایش‌ می‌دهد و بسیاری امکانات دیگر، بی‌وای‌دی S7 را به مجهز‌ترین و قوی‌ترین خودروی تولید ایران تبدیل می‌کند.
بی‌وای‌دی S7 4835 میلی‌متر طول دارد و عرض و ارتفاع آن به ترتیب 1855 و 1720 میلی‌متر است. این خودرو شاید در اندازه بیرونی با S6 اختلاف چندانی نداشته باشد، اما تغییرهایی که بی‌وای‌دی در کابین آن ایجاد کرده، فضا را برای تعبیه ردیف سوم آماده که که به سادگی امکان باز یا بسته بوده آن فراهم است و گنجایش هفت سرنشین را دارد.
تنظیم برقی صندلی راننده در 12 جهت، سیستم‌های سرد‌کن و گرم‌کن برای صندلی‌ سرنشین‌های جلو، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای با تکنولوژی تصفیه هوا و دریچه‌های جداگانه برای سرنشین‌های عقب، اتولایت، کروز کنترل، پوشش چرم مصنوعی برای صندلی‌ها، سیستم ورود و استارت بدون کلید، شش کیسه هوا، سنسورهای پارک جلو و عقب، قطب‌نمای دیجیتالی، نمایشگر فشار باد تایر و رهیاب صوتی، مهم‌ترین امکانات بی‌وای‌دی S7 را تشکیل می‌دهد.
شرکت خودروساری کارمانیا در نمایشگاه خودروی تهران قیمتی در محدوده 130 میلیون‌تومان برای این خودرو اعلام کرده بود، اما با توجه با فزایش قیمت مدل S6، پیش بینی می‌شود بی‌وای‌دی S7 در محدوده 150 میلیون تومان قیمت‌گذاری شود. در این صورت بی‌وای‌دی S7 با چری تیگو7 و کوپا رقابت خواهد کرد.
شرکت کارمانیا در شب‌های رمضان بی‌وای‌دی S7 را برای علاقه‌مندان در مجتمع تجاری بام‌لند به نمایش گذاشته است. کارمانیا به همین مناسبت پیش فروش این خودرو با زمان تحویل آذر ماه و پیش‌پرداخت 70 میلیون‌ تومان را آغاز کرده است.

نظر دهید


در همین زمینه