شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فونیکس آریزو 6 جی‌تی
سریع ترین سدان مونتاژ داخل با ظاهری اسپرت و جوان پسند

در اولین روزهای سال جدید، بازار خودرو مشتاقانه منتظر عرضه آریزو 6 جی‌تی به عنوان سریع ترین سدان مونتاژ شده داخلی در کلاس خود با ظاهری دگرگون شده و اسپرت است. آریزو 6 جی‌تی با سبکی جوان پسند نوید تجربه رانندگی هیجان انگیز با شتاب و سرعت بی نظیر را در بین خودروهای مونتاژی می دهد که آن را به اولین انتخاب برای هر راننده تبدیل می کند. با مقایسه ویژگی های آریزو 6 جی‌تی با خودروهای وارداتی یا مونتاژ داخل از سازندگان اروپایی، کره ای و ژاپنی مانند کیا سراتو، النترا، مزدا 3 و تویوتا کرولا، شاهد برتری آریزو 6 جی‌تی هستیم.

 

طراحی ظاهری
آریزو 6 جی‌تی در نگاه اول نشانه هایی از یک خودروی کاملا مدرن و به روز را به نمایش می گذارد. نمای جلوی آن در مقایسه با نسخه آریزو 6 پرو کاملاً دگرگون شده است و جلوپنجره بسیار بزرگ و عریض و خطوط تیز در کنار چراغ های باریک ظاهری خشن به آن بخشیده که در مقایسه با رقبای خود ظاهری کاملا به روز دارد.

 

طراحی داخلی و امکانات
داخل خودرو دارای طراحی جدید و مدرن نسبت به نسخه های قبلی و دیگر خودروهای مشابه است. بخش اصلی داشبورد به صفحه نمایش 24.6 اینچی مجهز شده و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد که خریداران را به خود جذب می کند. این نمایشگر همه چیزهایی را که برای کنترل آسان خودرو نیاز دارید، فراهم می کند و در عین سادگی، جنبه های بصری خودرو را افزایش می دهد. امکانات ایمنی و رفاهی آریزو 6 جی‌تی یکی از نکاتی است که آن را از رقبای خود متمایز می کند. سانروف، شارژر بی‌سیم تلفن، چراغ‌های جلوی LED خودکار، گرمکن صندلی‌های جلو با تنظیمات برقی، کنترل تهویه مطبوع خودکار، شیشه‌های برقی و روشنایی کابین، آرامشی را در طول رفت‌وآمدهای شهری و سفرهای طولانی به شما ارائه می‌کنند که باعث عدم خستگی در هنگام رانندگی با این خودروی مجلل می شوند. یکی از جنبه های قابل توجه این خودرو در مقایسه با خودروهای هم رده خود، رادارهای متعدد و سیستم های کمک راننده آن است. کروز کنترل تطبیقی، سنسورهای پارک جلو و عقب، رادارهای هشدار خروج از خط، پایش نقاط کور و ترمز اضطراری خودکار هنگام حرکت یا خروج از پارکینگ در موقعیت‌های مختلف باعث اطمینان خاطر می شوند.

 

قوای محرکه
اگر تمام ویژگی های آریزو 6 جی تی را کنار بگذاریم، با خودرویی مواجه می شویم که در قسمت قوای محرکه بسیار قوی است. موتور 1.6 لیتری توربو، 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتون متر گشتاور را از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ ها می رساند و شتاب صفر تا صد کیلومتر را در کمتر از 7 ثانیه و حداکثر سرعت 210 کیلومتر در ساعت را به نمایش می گذارد. این ویژگی ها در شرایطی است که همتایان ژاپنی و کره ای مانند سراتو و مزدا 3 فاقد حداقل استانداردهای دنیای امروزی هستند و حتی برخی از نسل های جدید خودروهای وارداتی نیز فاقد امکانات رفاهی لوکس آریزو 6 جی تی هستند. آریزو 6 جی تی در کنار امکانات متنوع و سرعت خیره کننده خود، گارانتی معتبر فونیکس را نیز ارائه می کند و در هفته های آینده با عرضه این خودروی لوکس و سریع با ظاهری جوان پسند، به اولین انتخاب خریداران در کلاس خود تبدیل خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه