شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی -هیوندای اکسنت
برخی از چالش‌‌های واردات ادامه دارد

 

برنامه واردات و عرضه پنج مدل هیوندای مشخص شده و پس از تعطیلات رسمی ترخیص محموله اصلی این پنج مدل از گمرکات کشور آغاز می‌شود. در گام نخست هیوندای اکسنت، کونا، النترا، و کرتا ترخیص می‌شوند و سپس محموله هیوندای توسان به مرحله ترخیص رسمی می‌رسد.


باتوجه به اطلاعات بدست آمده نزدیک به ۹۰۰ دستگاه از خودروهای هیوندای النترا، کونا، کرتا و اکسنت در گمرکات کشور است که در این هفته ترخیص آنها آغاز و به انبار شرکت وارد کننده فرستاده می‌شوند.


همچنین قرار است تا به زودی بیش از هزار دستگاه هیوندای به اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی اختصاص پیدا کند.


به نوشته آخرین خبر، گفته می‌شود که به دلایل مختلف هنوز چالش‌هایی برای واردات جدید خودروهای کره ای وجود دارد و در این بین متولیان واردات خودرو به دنبال آن هستند که موانع ثبت سفارش جدید و عرضه خودروهای کره جنوبی حل شود.


لازم به ذکر است که در صورت حل چالش‌ها، مدل‌های بیشتری از برند هیوندای امکان حضور در بازار ایران را پیدا می‌کنند و با افزایش سهم خودروهای کره ای در دوره واردات جدید می‌توان حال و هوای بازار صفر کیلومتر های کشور را که بیشتر دارای خودروهای چینی هستند تغییر داد.

 

نظر دهید


در همین زمینه