شبکه‌های اجتماعی

سود نجومی برای پیرمرد بزک شده

قیمت پژو 207i صندوق‌دار در بازار چه قدر است؟

شرکت ایران‌خودرو ابتدای هفته جاری قیمت نهایی پژو 207i صندوق‌دار را اعلام کرد. بر این اساس، پژو 207i صندوق‌دار 104.9 میلیون تومان از سوی کارخانه ارزش‌گذاری شد و مشتری‌های نخست این خودرو آن را با تخفیف 15 میلیون تومانی به ارزش 89.9 میلیون تومان خریداری کردند.
اکنون با گذشت کم‌تر از یک هفته از عرضه این خودرو به بازار، شاهد آگهی‌های پژو 207i صندوق‌دار‌ هستیم که با قیمتی بین 149 تا 180 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این یعنی نخستین مشتری‌های پژو 207i صندوق‌دار سودی بیش از 60 میلیون تومان برای خود در نظر گرفته‌اند.
این در حالی است که تکنولوژی پژو 207i صندوق‌دار بسیار قدیمی است. این خودرو در ایران از همان پیشرانه 1.6 لیتری TU5 استفاده می‌کند که 105 اسب بخار قدرت دارد. همچنین این مدل از یک جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند که تکنولوژی آن نیز چندان جدید نیست.
ایران خودرو این محصول را نخستین بار در تابستان سال 1395 معرفی کرد و با وجود این که تنها قطعه جدید آن نسبت به محصولات هم خانواده‌اش سپر عقب آن است، با اختلاف زمانی زیادی نسبت به نمونه هاچ‌بک به بازار عرضه شد.
ایران‌خودرو برای این مدل، امکاناتی مانند فرمان برقی، کلیدهای کنترلی روی فرمانی، آینه‌های کناری برقی گرمکن دار، سیستم مولتی مدیا، کروز کنترل، دوربین دنده عقب، اسپویلر عقب و ... را در نظر گرفته است.

 

نظر دهید


در همین زمینه