شبکه‌های اجتماعی

اختلاف بیش از 50 میلیون تومان قیمت بازار و کارخانه پژو 207i

ادامه نوسانات در بازار آزاد 

با توجه به کاهش نرخ ارز در طی هفته گذشته انتظار می‌رفت که قیمت برخی خودروهای داخلی کاهش یابد. انتظاری که تا حدودی نیز به حقیقت پیوسته و تعدادی از خودروهای تولید داخل در بازار آزاد با کاهش قیمت نسبتا کم مواجه شدند. اما با افزایش مجدد نرخ ارز، روند صعودی قیمت‌ها در بازار خودرو همچنان ادامه داشته و برخی از خودروها همچنان گوی سبقت در افزایش قیمت را از دیگران می‌رباید.
پژو 207i اتوماتیک از جمله خودروهایی است که نمونه بارز این اتفاق است. دیگر خودروهای تولید داخل نوسان قیمت روزانه ای بیشتر از 1 تا 2 میلیون تومان را تجربه نمی‌کنند و افزایش قیمت آن‌ها تاکنون بیشتر از این حالت نبوده است اما پژو 207i اتوماتیک از این قائده مستثنی است.
این خودرو از چند هفته قبل تا روز گذشته همچنان در سربالایی قیمت قرار گرفته است.  از هفته‌های گذشته همچنان شاهد رشد قیمت پژو 207i اتوماتیک هستیم به نحوی که قیمت این خودرو استارت افزایش را از 100میلیون‌تومان زده و تنها طی چند روز از 100 به 103، از 103میلیون‌تومان به 105 و درحال‌حاضر با بهای 107میلیون‌تومان در بازار آزاد عرضه می‌شود. جالب بدانید که اختلاف قیمت بازار و کارخانه این خودرو نزدیک به 53میلیون تومان است.

 

منبع: خودروبانک

نظر دهید


در همین زمینه