شبکه‌های اجتماعی

7 نکته در مورد لینکلن آویاتور جدید

شاسی‌بلند لوکس برای بازگشت آماده می‌شود

 جدیدترین محصولی که از سوی لینکلن برای عرضه در بازار آماده می‌شود نسل جدید آویاتور است که هنوز روی خط تولید قرار نگرفته اما انتظار می‌رود زمانی در سال 2019 شاهد عرضه آن باشیم. آویاتور جدید در نمایشگاه بین‌المللی خودروی نیویورک 2018 رونمایی شد و با طراحی جذاب و زیبای خود، تعریف جدیدی از شاسی‌بلند‌های لوکس متوسط را ارائه خواهد کرد.

در حالی که نمونه به نمایش درآمده در نمایشگاه اتومبیل نیویورک نسخه نهایی و آماده تولید لینکلن آویاتور نیست، تیزر ویدئویی که "پیش‌نمایشی از برنامه‌های آینده لینکلن" خوانده می‌شود نمایشی دقیق‌تر و نزدیک‌تر به آن چه که نسخه Black Label لینکلن آویاتور می‌نامند را برای ما به تصویر می‌کشد. این هفت ویژگی را یک سال دیگر یا کمی بیشتر از یک سال دیگر در نسخه‌ نهایی لینکلن آویاتور مشاهده خواهیم کرد:


1.    توسعه یافته بر اساس پلتفرمی کاملا جدید با محور محرک عقب: این موضوع به معنای فرمان‌پذیری بهتر در نسخه‌های تک‌محور محرک خواهد بود، چرا که همه مشتریان لینکلن نسخه‌های دو دیفرانسیل را انتخاب نمی‌کنند. از طرفی تکیه بر پلتفرم‌های دیفرانسیل عقب لینکلن را از نظر دینامیک و مانورپذیری به برند‌های لوکس‌ ثابت قدمی مانند ب‌ام‌و نزدیک‌تر می‌کند و احتمالا لینکلن را کمی پرمیوم‌تر و بالاتر از برندهای دیفرانسیل جلویی مانند لکسوس قرار می‌دهد. آویاتور اولین خودرویی خواهد بود که بر اساس پلتفرم دیفرانسیل عقب جدید ساخته می‌شود، اما می‌توان مطمئن بود که تنها نمونه نیز نخواهد ماند.


2.    آویاتور گزینه‌های تویین‌توربو و همچنین پلاگ‌این هیبریدی را پیش روی مشتریان قرار می‌دهد: لینکلن برای اولین بار در این خودرو هر دو گزینه هیبریدی و بنزینی تویین‌توربو را ارائه می‌کند. اگر چه چنین تصمیمی برای این خودروساز آمریکایی پیچیده و هزینه‌بر خواهد بود، اما می‌تواند نام‌ لینکلن را در میان برترین شاسی‌بلند‌های لوکس با سیستم‌های انتقال قدرت پیشرفته قرار دهد.


3.    می‌توانید از تلفن هوشمند خود به عنوان سوییچ استفاده کنید: مالکین آویاتور نه تنها می‌توانند با استفاده از کلید خودروی خود اقدام به بازکردن درب‌ها، انجام تنظیمات و روشن کردن خودرو کنند، بلکه می‌توانند سوییچ اصلی خود را در خانه قرار داده و با تلفن هوشمند خود این خودرو را روشن کرده و از آن استفاده کنند.


4.    این خودرو از فناوری پیش‌بینی سیستم تعلیق لینکلن سود می‌برد: با استفاده از این سیستم، دوربین سطح مسیر پیش روی خودرو را اسکن کرده و سیستم تعلیق را برای به حداقل رساندن تاثیر پستی بلندی‌ها مانند دست‌اندازها، چاله‌ها و دیگر ناهمواری‌ها آماده می‌کند تا سواری هر چه نرم‌تر و یکنواخت‌تر را برای سرنشینان فراهم می‌کند.


5.    آویاتور با انبوهی از تکنولوژی‌های نوین می‌ِآید: این خودرو از فناوری‌های مدرن و پیشرفته کمک‌راننده فراوانی سود خواهد برد که همگی در بسته‌ای که Lincoln Co-Pilot360 خوانده می‌شود جمع آوری شده است. در میان فناوری‌های موجود در این پکیج می‌توان به سیستم ترمز اضظراری خودکار با قابلیت شناسایی عابر پیاده، سیستم حفظ خط، هشدار ترافیک عبوری و تشخیص نقطه کور اشاره کرد.


6.    این خودرو می‌تواند به شما بگوید کجا بروید: آپشنی که لینکلن آن را پیشنهادات قابل توجه می‌خواند، با استفاده از موقعیت مکانی خودرو و فاکتورهای دیگر پیشنهاد‌های مفیدی را با استفاده از سیستم اطلاعات و سرگرمی  SYNC در اختیار راننده قرار می‌دهد. به عنوان مثال اگر بنزین خودرو کم باشد از طریق یک اعلان لیست نزدیک‌ترین پمپ بنزین‌ها را در اختیار راننده قرار می‌دهد تا به دلخواه یکی از آن‌ها را برای بنزین زدن انتخاب کند.


7.    فضای کافی برای بزرگسالان: لینکلن آویاتور از سه ردیف صندلی برخوردار است که گفته می‌شود ردیف صندلی‌های ردیف دوم برای 95 درصد از مردم (معادل بلند قد حدود سانتی متر) و صندلی‌های ردیف سوم برای 90 درصد افراد (با قد حدود 183 سانتی متر) فضای کافی و راحتی را فراهم می‌کند که در زمان عرضه به بازار جزو جادارترین‌ها در کلاس خود باشد.

نظر دهید


در همین زمینه