شبکه‌های اجتماعی

تنها وسیله برای جابه‌جایی پورشه 935 شما!

طراحی یک کانسپت توسط یک طراح روسی

پورشه تاریخچه غنی و پرافتخاری در مسابقات رانندگی دارد، اما یک بخش این تاریخ موفقیت‌آمیز که همیشه نادیده گرفته شده است، یک جفت ون مرسدس‌بنز 1968 است که مسئولیت حمل و نقل مدل‌هایی مثل 917 و 956 را در پیست‌های مختلف اروپا داشته است. این دو دستگاه هنوز هم وجود دارند و یکی در دفتر مرکزی پورشه و دیگری در یک کلکسیون مخصوص در فلوریدا قرار دارد.
اکنون که 911 جدیدی در راه است و قطعا، نسخه‌های مسابقه‌ای مختلفی از آن ساخته خواهد شد، چه خودرویی آن‌ها را جا به جا خواهد کرد؟ این سوالی است که ایگور شیتیکوف، طراح روسی به آن پاسخ داده و کانسپتی مدرن طراحی کرده است. طراحی او که Volkswagen Renntransporter نام دارد، به جای مرسدس‌بنز، نشان فولکس‌واگن را حمل می‌کند و در طراحی آن، نشانه‌هایی از خانواده جدید الکتریکی فولکس‌واگن یعنی I.D. دیده می‌شود.
این کانسپت بسیار جذاب و چشم‌نواز است و نقاط مشترک زیادی هم با ون‌های مرسدس از اواخر دهه 60 دارد. در طراحی خارجی این مدل، از رنگ قرمزی که به نشان احترام به دو مدل اصلی انتخاب شده‌اند، استفاده شده و حتی با وجود تغییرات مدرنی که داشته است، ظاهر جعبه‌ای مانند آن حفظ شده و به راحتی می‌توان دو پورشه مسابقه‌ای را در آن جای داد.
در هر طرف رنترانسپورتر، یک پنل شیشه‌ای با لوگوی پورشه قرار دارد که می‌توان آن‌ها را بالا داد. یک رمپ اتوماتیک در عقب، باعث سوار و پیاده کردن راحت‌تر مدل‌ها می‌شود. البته همانند اکثر رندرینگ‌هایی که این روزها در اینترنت می‌بینیم، این کانسپت هم شانس بسیار کمی برای تولید انبوه دارد.

نظر دهید


در همین زمینه