شبکه‌های اجتماعی

تولید نسل فعلی مرسدس بنز S کلاس از 500 هزار دستگاه گذشت

مرسدس S کلاس در صدر جدول فروش خودروهای لوکس

نسل فعلی مرسدس بنز S کلاس از سال 2013 در حال تولید است. این شرکت در حال کار بر روی نسل جدید S کلاس است اما نسل فعلی با کد اتاق W222 هنوز در لیست فروش مرسدس قرار داشته و به تازگی به رکوردی قابل توجه رسیده است. کارخانه Sindelfingen مرسدس بنز محلی است که S کلاس در آن تولید می‌شود و به تازگی تولید این خودروی لوکس در آن از مرز 500 هزار دستگاه در نسل فعلی آن عبور کرده است. 

 

مایکل بائور مدیر تولید کارخانه Sindelfingen مرسدس بنز در این باره می‌گوید: «در هر یک از 500 هزار دستگاه S کلاس تولید شده در این کارخانه، بخشی از قلب و روح تیم تولید نهفته است. چندین سال تجربه و تخصص متخصص‌های ما نقش تعیین کننده‌ای در دستیابی به این موفقیت داشته است.»

لازم به ذکر است که مرسدس بنز آینده بسیاری روشنی را برای این سایت تولید خود می‌بیند. این سایت درحال حاضر از معدود خط تولیدهای S کلاس در جهان است. همچنین این کارخانه محلی است که مدل‌های خانواده EQ مونتاژ می‌شوند. در حال حاضر  این کارخانه با بیش از 25000 کارگر، کلاس E را در نسخه‌های سدان و واگن ، CLS ،S-Class مرسدس-میباخ، مرسدس-AMG GT و GLA را تولید می‌کند. 

 

 با ثبت این رکورد،  تعداد مرسدس بنز  S کلاس فروخته شده از سال 1951 تا به امروز به حدود 4 میلیون دستگاه رسیده است. این آمار مرسدس S کلاس را در صدر جدول فروش خودروهای لوکس قرار می‌دهد. در حال حاضر بزرگ‌ترین بازار  S کلاس چین بوده و بیش از یک سوم نسخه‌های تولید شده نسل فعلی W222 این خودرو در چین فروخته شده است. دومین بازار پر فروش این خودرو نیز آمریکا بوده و در جایگاه سوم نیز آلمان قرار دارد.

 

نظر دهید


در همین زمینه