شبکه‌های اجتماعی

برنامه جیلی برای ورود به بازار آمریکا

لینک اند کو از خودروی مفهومی مسابقه‌ای خبر می‌دهد

 سایان ریسینگ که پیش‌تر با نام پل‌استار شناخته می‌شد تیم اتومبیل‌رانی رسمی شرکت ولوو است که مرکز آن در گوتنبرگ سوئد واقع شده است. این تیم قصد دارد تا با خودرویی 500 اسب بخاری در 2019 وارد رقابت در World Touring Car Cup FIA شود، اما این بار نه با یک دستگاه ولوو بلکه با نمونه‌‌ای ویژه از لینک اند کو مدل 03 وارد این فصل از رقابت‌‌ها خواهد شد. تیم سایان ریسینگ با اتومبیل مسابقه‌ای لینک اند کو 03 TCR در مقابل تیم‌های کهنه‌کار و پرافتخاری همچون آئودی، آلفارومئو، سئات، هوندا و فولکس‌واگن قرار خواهد گرفت.
لینک اند کو برندی جدید در صنعت خودروی چین است که توسط جیلی خودروسازی که در حال حاضر مالک ولوو است، تاسیس شده است. جیلی به دنبال آن است که با شرکت دادن لینک اند کو در مسابقات اتومبیلرانی جهانی این برند را نزد مردم دنیا معرفی کرده و بشناساند و از سویی هم با کمک سوئدی‌ها قصد دارد خودروهای شهری سریعی تولید کند. به همین خاطر شاهد به کار گیری این لینک اند کویِ آبی رنگ 500 اسب بخاری توسط تیم مسابقه ولوو هستیم.
تد بیورک قهرمان World Touring Car در سال 2017 هفتمین فصل خود را سال آینده با تیم مسابقه سایان شروع خواهد کرد. او امسال در فرآیند توسعه این خودروی مفهومی 500 اسب بخاری مشارکت خواهد کرد. مدیر این تیم مسابقه، کریستن دال نیز بسیار مشتاق به نظر می‌‌رسد. او در این باره می‌گوید: "هدف و آرزوی ما به عنوان یک تیم مسابقه باز پس گرفتن عنوان جهانی خود و یافتن راه‌های نوین به همراه لینک اند کو است.  ما از تجربیات گذشته در پروژه‌های خودروهای اسپرت خیابانی خود همزمان با داده‌های گسترده‌‌ای که هزاران دور در پیست مسابقات سراسر جهان در شرایط طاقت‌فرسا به دست می‌آوریم استفاده خواهیم کرد."
ولووهای پل‌‌استار همیشه برای رانندگی جذاب و هیجان‌انگیز بوده‌اند، اما این حقیقت که سایان از ولوو S60 جدید در برنامه‌های اتومبیلرانی استفاده نمی‌کند، نشان می‌دهد که جیلی چه میزان در مورد لینک اند کو جدی و مصمم است. از آن جا که این برند برای آغاز عرضه در سال 2020 در بازار آمریکا هدف گذاری کرده، احتمالا به زودی شاهد نسخه‌ای قدرتمند و با عملکرد بالا برای این بازار از سوی این شرکت خواهیم بود.

نظر دهید


در همین زمینه