شبکه‌های اجتماعی

جولان چینی‌ها در خودروسازی‌ اروپا

برنامه‌های لوتوس برای آینده چیست؟

      از آخرین باری که لوتوس محصولی کاملا جدید معرفی کرده، نه نسخه‌های ویژه یا چیزی مشابه‌ آن‌ها، زمان زیادی می‌گذرد. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی لوتوس برای سال 2020 اولین محصول توسعه یافته توسط این شرکت از زمانی که به مالکیت جیلی درآمده وارد بازار خواهد شد.
     لوتوس اعلام کرده است که محصول جدیدش بر اساس یکی از محصولات فعلی این شرکت با بازبینی‌های بنیادین توسعه یافته است. محصول جدید لوتوس که گمان می‌رود بر پایه مدل اوورا طراحی شده باشد نقش مهمی در به اجرا رسیدن طرح‌های آتی این خودروساز بریتانیایی که حالا در مالکیت چینی‌ها است دارد. این شرکت اعلام کرده است زمانی که نوبت به معرفی نسل‌های بعدی محصولات الیس، اگزیج و ایوورا در دهه 2020 برسد پلتفرم تازه‌ای در کار خواهد بود.
     برنامه پنج ساله لوتوس شامل عرضه محصولات شاسی‌بلند نیز می‌شود. همچنین گفته می‌شود این شرکت به دنبال تولید  یک سوپراسپرت با قیمتی بالغ بر یک میلیون دلار نیز هست. از آن جا که ولوو و پل‌استار نیز زیر مجموعه جیلی قرار دارند اکنون امکانات کافی برای عرضه چنین محصولاتی از سوی لوتوس فراهم است. جیلی خود به عنوان یکی از خودروسازان موفق چینی ظرفیت مالی بالای برای تامین لوتوس و اجرای برنامه‌های جدید آن دارد.
     چشم‌انداز لوتوس در دوره جدید مشخص می‌کند که این شرکت برای ارائه محصولات الکتریکی برنامه‌هایی در سر دارد. این شرکت اعلام کرده است که پیش رفتن به سمت محصولات الکتریکی از سوی آن قطعی است و تنها مساله زمان اجرای این برنامه است.

نظر دهید


در همین زمینه