جیپ‌سواری پلیس ایتالیا

غزال در ساحل

 کارابینیری بخشی از نیروهای نظامی و مجری قانون در ایتالیا است. این مجموعه که به عنوان پلیس این کشور شناخته می‌شود، پیش‌تر فیات تیپو را به عنوان جدیدترین محصول خودروسازی فیات‌کرایسلر در ناوگان خود به خدمت گرفته بود. با به کار گرفته‌شدن جیپ رنگلر در ناوگان پلیس ایتالیا روابط بین این مجموعه و گروه خودروسازی FCA  به رهبری سرجیو مارکیونه وارد مرحله جدیدی شده است.
این شاسی‌بلند در حضور فرمانده کل جیووانی نیستری، معاون فرمانده ریکاردو آماتو و مدیر عامل فیات‌کرایسلر سرجیو مارکیونه به عنوان عضو تازه ناوگان خودروهای پلیس ایتالیا معرفی شد.  این خودرو که چندی پیش از نسل جدید آن در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی شد وظیفه ارائه سرویس در فاصله دو شهر کاتولیکا و بلاریا را بر عهده خواهد داشت، اما قلمرو آن تنها سطوح آسفالته نخوهد بود!
جیپ رنگلر کارابینیری که به آن لقب غزال داده شده است، به طور مستقیم در خط ساحلی و گرم‌ترین نقاط ساحل روماگنا به گشت‌زنی خواهد پرداخت. این خودرو به پکیج ویژه Mopar One مجهز شده است که در نتیجه به لطف کمک‌فنرهای مخصوص ارتفاع آن حدود 5 سانتی‌متر افزایش یافته است. برای خودروی جدید پلیس ایتالیا چرخ‌های بزرگ با تایرهای ویژه در نظر گرفته شده است که در کنار آن‌ها گلگیرها و ادوات جدیدی به کار گرفته شده است. به منظور استفاده از این خودرو در ناوگان پلیس چراغ‌های چشمک‌زن، آژیرها و بیسیم قابل حمل به آن اضافه شده است. پیشرانه این خودرو یک نمونه چهار سیلندر دیزلی است که با حجم 2.8 لیتری خود قادر به تولید 158 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور را دارد که برای یک خودروی SUV در این کلاس گشتاور قابل قبولی محسوب می‌شود. در کنار این پیشرانه دیزلی یک جعبه‌دنده اتوماتیک برای این خودرو در نظر گرفته شده است.
حضور جیپ در ناوگان پلیس ایتالیا پیش‌تر با مدل رنگید آغاز شده بود و پس از آن، ارتباط مجموعه فیات‌کرایسلر با این گروه انتظامی در ایتالیا با به کارگیری فیات تیپو و پس از آن آلفارومئو جولیا کوادریفولیو که برای عملیات ویژه ماننده حمل خون و اعضای بدن و همچنین اسکورت در مراسم مهم مورد استفاده قرار می‌گرفت، گسترش یافت. پلیس ایتالیا همچنین از فیات پاندا، دوبلو و دوکاتو در ناوگان خود سود می‌برد.

AutomobileFa-Jeep-Wrangler-Carabinieri 1.webp AutomobileFa-Jeep-Wrangler-Carabinieri 3.webp AutomobileFa-Jeep-Wrangler-Carabinieri 4.webp

AutomobileFa-Jeep-Wrangler-Carabinieri 5.webp AutomobileFa-Jeep-Wrangler-Carabinieri 6.webp AutomobileFa-Jeep-Wrangler-Carabinieri 7.webp

AutomobileFa-Jeep-Wrangler-Carabinieri 8.webp AutomobileFa-Jeep-Wrangler-Carabinieri 9.webp

نظر دهید