شبکه‌های اجتماعی

سدان اقتصادی هیوندای برای هندی‌ها
Automobile Farsi - Hyundai Aura 2020

اسکچ‌های رسمی هیوندای آئورا منتشر شد

هیوندای موتور هند به صورت رسمی اسکچ‌هایی از سدان کوچک و اقتصادی خود را منتشر کرد. هیوندای آئورا اتومبیل ارزان‌ قیمتی است که در همین هفته برای بازار هند رونمایی می‌شود. هیوندای آئورا در بازار هند جایگزین مدل اِکسنت (Xcent) خواهد شد و با توجه به اسکچ‌های منتشر شده می توان گفت اشتراک‌های بسیاری با هیوندای I10 جدید دارد. هیوندای می‌گوید طراحی آئورا اسپرت‌تر، آینده‌نگرانه و به دنبال ایجاد تصویر ذهنی بهتر است.
هیوندای در طراحی این خودرو از المان های محصولات جدیدش استفاده کرده است. یکی از ویژگی‌های بارز طراحی هیوندای آئورا خط سقف آن است که بیش‌تر به سمت کوپه بودن تمایل پیدا کرده است. طراحی خاص ستون C چراغ‌های‌ LED پهن نیز از دیگر ویژگی‌های ظاهری این خودرو است.

AutomobileFa Hyundai Aura 2020 1
هنوز تصویری از نمای کابین هیوندای آئورا منتشر نشده، اما می توان پیش‌بینی کرد شباهت زیادی به نمای داخلی i10 جدید داشته باشد. کابین دو رنگ، قرارگیری اهرم دنده روی داشبورد و ... از ویژگی‌های احتمالی نمای داخلی این خودرو است.
گزینه‌های احتمالی برای پیشرانه این خودرو نیز یک موتور 1.2 لیتری بنزینی و دیزلی است که با جعبه دنده 5 سرعته دستی و AMT همراه خواهد شد. جزییات بیش‌تر درباره هیوندای آئورا، پس رونمایی رسمی این خودرو در 28 آذر منتشر خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه