شبکه‌های اجتماعی

هاوال H4 در گوانگژو رونمایی می‌شود

اطلاعات اولیه از کراس‌اوور جدید هاوال

گریت وال برای طرفداران برند زیرمجموعه‌اش هاوال، خبر تازه‌ای دارد. این برند قصد دارد از کراس‌اوور جدید خود که اندازه‌ای متوسط دارد، در نمایشگاه اتومبیل گوانگژو رونمایی کند. هاوال تاریخ رونمایی مدل H4 را 16 نوامبر، یعنی پایان همین هفته اعلام کرده است.

هاوال کراس‌اوور جدیدش را در دو نسخه روانه بازار خواهد کرد. نسخه اول که مشتری‌های جوان این برند را نشانه می‌گیرد با لوگوی آبی و مدل دیگری که طیف گسترده‌تری از مشتریان را هدف قرار داده، با لوگوی قرمز رنگ. این دو نسخه افزون بر تفاوت در رنگ لوگو، در نمای بیرونی نیز با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. در نسخه‌ای که با لوگوی آبی هاوال عرضه می‌شود، چراغ‌ها به جلوپنجره متصل شده است. در نمای عقب نسخه آبی نیز چراغ‌های عقب با یک نوار کرومی به هم متصل شده است و پلاک نیز به جای سپر روی در پنجم قرار گرفته است. در مجموع نسخه آبی چهره‌ای اسپرت‌تر و جوان پسندانه‌تر دارد.
هاوال H4 با دو پیشرانه عرضه خواهد شد. یک نمونه 1.3 لیتری توربوشارژ دار که 139 اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند و یک نمونه 1.5 لیتری توربوشارژ دار که 169 اسب‌بخار قدرت دارد. این دو پیشرانه با یک جعبه‌دنده 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه عرضه می‌شود. گفته می‌شود نسخه 1.5 لیتری با یک جعبه دنده دستی نیز قابل عرضه است.
هاوال H4 بهار سال آینده روانه بازار خواهد شد. هنوز اطلاعات بیش‌تری از ویژگی‌های این مدل و قیمت آن اعلام نشده است.

نظر دهید


در همین زمینه