شبکه‌های اجتماعی

موستانگ بولیت زیباتر از همیشه

نسخه سفارشی قیمت خورد

فورد یک دلیل منطقی به ما ارائه داده است تا اندکی بیشتر بر روی تصاویر موستناگ بولیت جدیدش تأمل کنیم! بولیت جدید را می‌توان سوپرایز امسال نمایشگاه دیترویت دانست. این بولیت به مناسبت 50 سالگی موستانگ بولیت در سینما، رونمایی شده است.
فروش بولیت 2018 اکنون در آمریکا آغاز شده و با بهای ‌46595 دلاری ثبت سفارش می‌شود که البته فورد 900 دلار اضافه هم بابت هزینه تحویل خودرو دریافت می‌کند. با موستانگ بولیت جدید می‌توانید تا همان سرعت نوستالژیک 262 کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید. و اما جالب است بدانید که پیشرانه V8 قرار گرفته در زیر کاپوت، کم‌تر از 40 کیلوگرم وزن دارد. بولیت تمام پیشنهاد‌های خوبی که موستانگ GT پریمیوم به شما می‌دهد را در خود دارد. ضمن آن که قدرت بیشتر هم چاشنی کار شده است. پیشرانه 5 لیتری V8 قرار گرفته بر روی این خودرو، نزدیک به یک شلبی GT350 برای شما بازدهی دارد. منیفولد و گلوگاه بنزین 87 میلی‌متر بزرگتر از مدل‌های عادی شده و ECU هم با ری‌مپ ارتقایافته است تا 480 اسب بخار قدرت به تولید برسد و گشتاور بولیت بر روی کاغذ رقم نجومی 569 نیوتن متر را نشان می‌دهد. ناگفته نماند که امکان سفارش منبع اگزوز‌های وحشی تر بر روی بولیت در آینده نزدیک فراهم می‌شود. جلوپنجره استیل، رینگ‌های 19 اینچ آلومینیومی، کالیپر‌‌های ترمز برمبو و چرم دست دوز سبز رنگ صندلی‌ها برای ترشح آدرنالین، پیش از سواری گرفتن از این موستانگ خاص، کافی به نظر می‌رسند. همچنین برای رنگ بدنه شما می‌توانید یکی از دو رنگ مشکی و یا سبز هایلند مورد استفاده از فیلم مک کویین را به دلخواه انتخاب کنید.
کارکنان فورد اذعان دارند که از ماه‌ها پیش، شمار زیادی از عاشقان این خودرو با کارخانه تماس گرفته‌اند و درباره تاریخ عرضه و مشخصات فنی مدل جدید سوالاتی پرسیده اند و به راستی این دروغ نیست که می‌توان موستانگ بولیت را بخشی از فرهنگ و تاریخ صنعت خودروسازی آمریکایی‌ها دانست.

نظر دهید


در همین زمینه