شبکه‌های اجتماعی

با جدیدترین شاسی‌بلند FAW آشنا شوید

رقیب ب‌ام‌و و مرسدس بنز در بازار چین

جدیدترین شاسی‌بلند کارخانه FAW با برند هونگ‌چی وارد بازار چین شد، این مدل که با نام هونگ‌چی HS7 شناخته می‌شود بر اساس تویوتا کرون ساخته شده است. هونگ‌چی HS7 به طور مستقیم رقیب اصلی مرسدس بنز GLE و ب‌ام‌و X5 در بازار چین است. این مدل چینی نسبت به رقبای آن در این بازار از نظر تجهیزات کم نداشته و از نظر قیمتی نیز ارزان‌تر از دو مدل دیگر است.
اندازه هونگ‌چیHS7 در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 5059، 1989 و 1778 میلی‌متر بوده و فاصله دو محور آن 2970 است و از نظر اندازه هم اندازه با دو مدل بنز و ب‌ام‌و است.
هونگ‌چی HS7 از پیشرانه 3 لیتری توربو بهره‌ می‌برد که توان آن معادل 338 اسب‌بخار است که نسبت به پیشرانه 3 لیتری آخرین نسل از مرسدس بنز GLE ضعیف تر بوده و گشتاور آن نیز 445 نیوتن‌متر است. مدل پایه هونگ‌چی HS7 از جعبه دنده 8سرعته اتوماتیک استفاده کرده و سیستم انتقال قدرت به چرخ‌ها تمام چرخ محرک است.
از امکانات هونگ‌چی HS7 می‌توان به سیستم خودکار الکتریکی امنیتی، سیستم نمایش کلی بدنه خودرو، کروز کنترل و سیستم ترمز خودکار برای جلوگیری از تصادفات اشاره کرد.
پایه اصلی هونگ‌چی HS7 بر اساس تویوتا کرون است که حالا پس از عرضه این اتومبیل به بازار چین این شرکت قصد دارد مدل هونگ‌چی E-HD7 که یک اتومبیل تمام الکتریکی است را ساخته و به بازار عرضه کند.

نظر دهید


در همین زمینه