شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فاو بستیون T99
آغاز عرضه در روسیه

 

بستیون زیرمجموعه شرکت FAW است که اخیرا دو مدل T55 و B70 را به بازار روسیه عرضه کرده بود و حالا نسخه بزرگتر T99 نیز از این برند آماده ورود به بازار روسیه است. T99 بزرگترین محصول بستیون به حساب می‌آید که سال 2019 معرفی و سال گذشته نسخه به روزرسانی شده آن در چین عرضه شد اما این شرکت نسخه قبل از به روز رسانی را به بازار روسیه می‌فرستد.


از نظر ابعاد، با 4800 میلی‌متر طول، 1915 میلی‌متر عرض، 1685 میلی‌متر ارتفاع؛ T99 هم رده سانتافه و سورنتو است. دو ردیف صندلی برای این کراس‌اوور در نظر گرفته شده که 5 سرنشین بزرگسال را در خود جای می‌دهد.


تنها یک قوای محرکه برای این خودرو وجود دارد که از نوع 4 سیلندر 2 لیتر توربو با 224 اسب‌بخار قدرت و 340 نیوتن‌متر گشتاور است. این میزان نیرو و قدرت توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود که تنها مختص به بازار روسیه خواهد بود زیرا در چین این خودرو با گیربکس 8 سرعته به فروش می‌رسد. با چنین اعدادی، T99 تنها به 8.6 ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. قیمت این خودرو در روسیه 2.9 تا 3 میلیون روبل خواهد بود.

 

 

نظر دهید


علی
لطفاً این آشغال های چینی رو با ماشین های دیگه مقایسه نکنید. ممنون، شاید بشه فقط از لحاظ ابعاد گفت ولی فنی و کیفی آشغال به تمام معنا هستند.

در همین زمینه