شبکه‌های اجتماعی

با جدیدترین و بزرگ‌ترین کراس‌اوور کوپه چانگان آشنا شوید

چانگان CS85 کوپه قیمت‌گذاری شد

چانگان قیمت‌ بزرگ‌ترین کراس‌اوور کوپه خود را برای بازار چین اعلام کرد. چانگان CS85 کوپه شباهت بسیاری به سری X ب‌ام‌و دارد و تا پیش از این با پیشرانه 2 لیتری توربو به بازار عرضه شده است، اما چانگان به تازگی پیشرانه جدید 1.5 لیتری توربوشارژ را برای آن در نظر گرفته است و تا حدی قیمت چانگان CS85 کوپه را پایین آورده است.
قدرت پیشرانه جدید 178 اسب‌بخار و گشتاور آن 265 نیوتن‌متر است. جعبه دنده استفاده شده در این مدل نیز از نوع ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک است.
از امکانات چانگان CS85 می‌توان به نشانگر دیجیتالی 7 اینچی پشت فرمان، چراغ‌های مطالعه در عقب و جلو، چراغ خوش‌آمد گویی، شیشه‌های برقی جلو و عقب، تنظیم برقی آینه‌ها و صندلی‌های چرمی اشاره کرد.
همچنین چانگان در بخش چندرسانه‌ای از نمایشگر لمسی 12.3 اینچی استفاده کرده است. 
چانگان CS85 در شش رنگ مختلف عرضه می‌شود که شامل یک بنفش منحصر به فرد نیز به تازگی به پالت رنگی ان خودرو اضافه شده است. این کراس‌اوور کوپه قابلیت حمل پنج سرنشین را دارد.
این مدل دارای 4720 میلی‌متر طول، عرض 1845 میلی‌متر و ارتفاع 1665 میلی‌متر بوده و فاصله دو محور آن 2705 میلی‌متر است. کراس‌اوور کوپه بزرگ چانگان قدرت رقابتی بالایی در بین خودروهای کراس‌اوور در چین خواهد داشت.

 

نظر دهید


در همین زمینه