شبکه‌های اجتماعی

چانگان CS55 جدید رونمایی می‌شود

محصولی که به ایران نیامد

چانگان مدل 2019 از CS55 را در 15 اردیبهشت 1398 در چین رونمایی می‌کند. این کراس‌اوور چانگان با کم‌ترین تغییر نسبت به نسخه قبلی ساخته شده است و جمع رقبای زیاد خود در بازار چین اضافه خواهد شد. چانگان CS55 جدید در حالی رونمایی می‌شود که تنها یک سال از عرضه نسخه فیس‌لیفت آن می‌گذرد.

چانگان CS55 جدید مجهز به کیت اسپرت این شرکت است. جلوپنجره مشکی جدید آن هماهنگی بیشتری با لوگوی شرکت دارد. همچنین در چانگان CS55 جدید رینگ 18 اینچی استفاده و رنگ رینگ‌های نیز مشکی شده است. این خودرو به مرور شخصیت مستقل خود را در بین محصولات چانگان پیدا کرده است.
از امکاناتی که چانگان برای این اتومبیل در نظر گرفته است می‌توان به سیستم کروز کنترل، سیستم تشخیص باد چرخ‌های اتومبیل TPMS، سانروف پانورما و ال‌سی‌دی 8 اینچی اشاره کرد. سنسور عقب، سیستم مسیریابی ماهواره‌ای از دیگر امکانات چانگان CS55 است. برای تودوزی این اتومبیل از رنگ قرمز استفاده شده که مشتریان می‌توانند آن را انتخاب کنند.
پیشرانه این اتومبیل 1.5 لیتری BlueCore با حداکثر توان 156 اسب‌بخار و جعبه دنده آن 6 سرعته اتوماتیک است.
چانگان CS55 برای اولین بار در سال 2017 میلادی در نمایشگاه شانگهای به نمایش درآمد و در سال 2018 نسخه فیس‌لیفت آن در نمایشگاه پودونگ چین رونمایی شد.
سایپا شریک چانگان در ایران، در دومین نمایشگاه خودرو تهران چانگان CS55 را به همراه تعدادی از دیگر مدل‌های این شرکت برای بازارسنجی به نمایش گذاشت، اما هیچ‌گاه خبری از عرضه آن در ایران نشد.
چانگان CS55، یک کراس‌اوور دیفرانسیل جلو است که تنها با یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو عرضه می‌شود، اما امکان انتخاب دو جعبه دنده برای آن وجود دارد. چانگان CS55 در اندازه‌ای کوچک‌تر از چانگان CS75 دیگر محصول این شرکت ساخته شده که طراحی آن آخرین محصولات لندروور را تداعی می‌کند.
چانگان که با شرکت‌های فورد، مزدا و پژو همکاری می‌کند، موفق شده این مدل خود را در بازار بریتانیا نیز عرضه کند. 

نظر دهید


در همین زمینه