شبکه‌های اجتماعی

استفاده از جلوپنجره‌های بزرگ بازخورد بسیار مثبتی داشته است!

ب‌ام‌و اعلام کرد

ب‌ام‌و مدتی است که در طراحی محصولات خود به استفاده از گریل (جلوپنجره) بزرگ و اغراق شده روی آورده است. این گریل‌های بزرگ در محصولاتی چون نسخه فیس‌لیفت سری7، X7 و حتی مدل مفهومی 4 نیز مشاهده می‌شود. اخیرا اتوکار گزارشی را منتشر کرده است که بر اساس آن مشتریان ب‌ام‌و نسبت به استفاده این شرکت از جلوپنجره کلیوی اغراق شده و بسیار بزرگ ابراز رضایت کرده‌اند!
همچنین یکی از مقامات بخش مدیریت تولید محصولات ب‌ام‌و نیز بیان کرده است که بازخوردهای بسیار مثبتی از این طرح جدید به دست آن‌ها رسیده است. نکته قابل توجه این است که پس از معرفی محصولات جدید این خودروساز باواریایی، انتقادهای بسیار چشمگیری در فضای مجازی و سایت‎‌های تخصصی و مجلات نسبت به زمخت و ناهمگون بودن این جلوپنجره‌ها مطرح شد. شدت این انتقادها به قدری بود که تصاویر طنز بسیاری نیز از آینده محصولات ب‌ام‌و با گریل‌های بسیار بزرگ در فضای مجازی دست به دست می‌شد. اما واکنش مدیران این شرکت نسبت به بازخورد این طرح کاملا با آنچه در واقعیت دیده شده متفاوت است.
بدون شک بسیاری از طرفداران برند ب‌ام‌و استفاده از این گریل‌های بزرگ در محصولات آینده این شرکت به خصوص در محصولاتی مانند سری 3 و4 را نمی‌پسندند. البته ناهمگون و یا بهتر است بگوییم زمخت بودن این گریل‌ها در مدل‌های مختلف یکسان نخواهد بود. به عنوان مثال استفاده از جلوپنجره اغراق شده و بزرگ در X7 به اندازه رندرهای منتشر شده از نسل جدید سری4 توی ذوق نمی‌زند. یکی از مدیران ارشد ب‌ام‌و در این باره می‌گوید: «بعضی از اتومبیل‌ها برون گرایانه‌تر و جسورانه‌تر از سایرین طراحی می‌شوند زیرا پیام‌های متفاوتی برای انتقال دارند.»

نظر دهید


در همین زمینه