شبکه‌های اجتماعی

تیزر رسمی ب‌ام‌و از Z4 جدید

آزمایشات نهایی نسخه M40i + ویدیو

اولین باری که تصاویر جاسوسی نسل بعد ب‌ام‌و Z4 منتشر شد، ژانویه 2016 بود و اکنون که در ژوئن 2018 قرار داریم، همچنان نتوانسته‌ایم نگاهی دقیق به این رودستر جدید بیندازیم. البته الان حداقل یک گالری تصاویر و همچنین یک ویدیوی تیزر از این مدل داریم که نمونه اولیه نسل بعد Z4 را البته در استتار کامل نشان می‌دهد. در این تیزر، مجهزترین نسخه Z4 یعنی M40i را می‌بینیم که زیبایی چشم‌نوازی دارد. نسخه مجهز Z4 M چراغ سبز تولید را نگرفته و بعید است که حداقل در آینده‌ای نزدیک، خبری از آن بشنویم.
ب‌ام‌و نسبت به انتشار جزئیات این مدل، بسیار مخفیانه و با احتیاط عمل می‌کند اما حداقل این را می‌دانیم که قوی‌ترین نسخه رنج، از یک پیشرانه جدید توسعه‌یافته 6 سیلندر خطی بهره می‌برد که به گفته ب‌ام‌و، «بسیار قدرتمند» خواهد بود. نسخه M40i از تحهیزات و ویژگی‌های دیگری هم مثل سیستم ترمز اسپرت M، محور جلوی جدید، ارتفاع کم اسپرت‌تر با دمپرهای کنترل‌شده الکترونیکی و چرخ‌های آلیاژی سبک‌وزن M بهره می‌برد. مهندسان ب‌ام‌و یک قفل کنترل‌شده الکترونیکی هم در دیفرانسیل محور عقب نیز نصب کرده‌اند تا مطمئن شوند Z4 یک خودروی اسپرت، به معنای واقعی کلمه است.

 


گالری تصاویر منتشرشده، ب‌ام‌و Z4 را در حال آزمایش در پیست اتودروم دی‌میراماس در جنوب فرانسه نشان می‌دهد و ظاهرا مهندسان ب‌ام‌و در حال اعمال آخرین تغییرات هستند زیرا نمونه اولیه نشان‌داده شده در ویدیو و تصاویر، بسیار نزدیک به نسخه نهایی تولیدی به نظر می‌رسد.
اگرچه هنوز جزئیاتی از فضای داخلی Z4 جدید به صورت رسمی منتشر نشده است، اما تصاویر جاسوسی که در اواسط آپریل منتشر شدند، نشان‌دهنده این موضوع هستند که با پنل ابزار دیجیتال جدیدی رو به رو خواهیم شد و همچنین آخرین نسخه سیستم سرگرمی و اطلاع‌رسانی ب‌ام‌و یعنی iDrive در دسترس خواهد بود.

اکنون فقط باید صبر کنیم و ببینیم که بالاخره نسل جدید ب‌ام‌و Z4 و البته دیگر مدلی که حاصل همکاری ب‌ام‌و و تویوتا است یعنی سوپرا، کی به صورت رسمی رونمایی و معرفی خواهند شد. 

نظر دهید


در همین زمینه