شبکه‌های اجتماعی

تایید رسمی زمان رونمایی ب‌ام‌و سری 8 گرن‌کوپه

در مونیخ رخ خواهد داد

    از آخرین باری که عکس‌های جاسوسی نسخه گرن‌کوپه ب‌ام‌و سری هشت در اینترنت دست به دست شد و توجه طرفداران این شرکت باواریایی را به خود جلب کرد چند ماهی گذشته و اکنون ب‌ام‌و با انتشار یک تصویر تیزر خبر از رونمایی رسمی این اتومبیل چهار در در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. بر اساس بیانه‌ای که این شرکت منتشر کرده رونمایی از نسخه جدید ب‌ام‌و سری 8 طی رویدادی که ب‌ام‌و آن را NextGen می‌نامد در روزهای پایانی ماه ژوئن انجام خواهد شد. به بیان بهتر حدود دو ماه تا معرفی رسمی محصول جدید ب‌ام‌و فاصله داریم.
   ب‌ام‌و در انتشار اطلاعات و تصویر محصول جدیدش بسیار محتاطانه عمل کرده تا جایی که تصویر منتشر شده هیچ جزییاتی از آن را نشان نمی‌دهد و تنها شبحی از نسخه چهار در ب‌ام‌و سری هشت را به نمایش گذاشته است. اگر چه با بزرگ‌نمایی تیزر رسمی و اعمال تغییرات در نور و کنتراست آن جزییات بیشتری به دست نیامد و ب‌ام‌و کار خود را به خوبی انجام داده است، اما عکس‌های جاسوسی که پیش‌تر از این اتومبیل به دست آمده بود نشانه‌های خوبی را به بیننده می‌دهد.
   آن طور که از تصویر تازه منتشر شده توسط ب‌‌ام‌و می‌توان دریافت به نظر می‌رسد نسخه‌ گرن‌کوپه با نسخه کوپه از ستون A به جلو یکسان هستند. سقف نسخه گرن‌کوپه برای آن‌که با دو در اضافه جدید هماهنگ شود کمی به طول آن افزوده شده اما بدنه کشیده و فرم کوپه مانند آن به خوبی حفظ شده است. پنل‌های یک چهارم انتهایی بدنه در کناره‌ها اختصاصی نسخه گرن‌کوپه هستند و شباهت چندانی به نمونه کوپه ندارند. نیمه انتهایی این ب‌‌ام‌و اما بسیار شبیه به نسخه دو در آن به نظر می‌رسد.
   کابین سری هشت گرن‌کوپه احتمالا شباهت‌های فراوانی با نمونه کوپه خواهد داشت با این تفاوت که انتظار می‌‎‌رود تجهیزات بیشتری را برای رفاه سرنشینان در خود جای دهد. در ابتدای عرضه پیشرانه مورد استفاده در این اتومبیل یک نمونه 4.4 لیتری تویین‌توربو V8 با 523 اسب بخار قدرت خواهد بود. همچنین احتمال وجود یک پیشرانه دیزل قابل انتخاب برای بازارهای اروپایی وجود دارد. ممکن است نسخه M سری هشت گرن‌کوپه نیز با بیش از 600 اسب بخار قدرت در آینده عرضه شود.
   رویداد NextGen که ب‌ام‌و سری هشت گرن کوپه در آن رونمایی خواهد شد از 25 تا 27 ژوئن در مونیخ برگزار می‌شود. فروش این اتومبیل در سپتامبر آغاز خواهد شود.

نظر دهید


در همین زمینه