شبکه‌های اجتماعی

ب‌ام‌و سری8 فرست ادیشن با تغییرات ظاهری جدید

تولید محدود به 400 دستگاه کوپه

ب‌ام‌و یک ماه پس از معرفی نسخه‌ای از سری8 کوپه با نام «نایت اسکای» که در آن از قطعات واقعی شهاب‌سنگ‌ها استفاده کرده بود، اکنون دوباره به سراغ M850i xDrive کوپه رفته تا یک نسخه مخصوص دیگر را معرفی کند. مدل جدید که فرست ادیشن نام دارد، از تمام نسخه‌های دیر سری8 متمایز است و دلیل اصلی آن، رنگ جذاب و مخصوص آبی یخی بارسلونا متالیک است که توسط بخش شخصی‌سازی ب‌ام‌و ساخته شده است.
به غیر از رنگ جدید، این نسخه از چرخ‌های آلیاژی 20 اینچی سبک‌وزن بخش M با رنگ مشکی جت بهره می‌برد. بدنه این خودرو نیز از بسته High Gloss Shadow Line بهره می‌برد که یک رگه تیره‌رنگ به بخش‌هایی از خودرو مثل جلوپنجره، شیشه‌های کناری و لوله‌های اگزوز اضافه می‌کند. علاقه‌مندان این نسخه می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای بیشتر، بسته فیبر کربنی مخصوص M یا سقف کربنی کاتالوگ سری M را سفارش دهند.
در فضای داخلی خودرو نیز شاهد اضافه شدن ویژگی‌هایی از بخش شخصی‌سازی ب‌ام‌و هستیم که باعث متفاوت بودن این نسخه نسبت به سری8 استاندارد کوپه می‌شود. به عنوان مثال، تودوزی داخل تمام‌چرمی مرینو که در یک ترکیب رنگی جذابی به کار رفته و فرمان تمام‌چرمی مخصوص M از جمله این تغییرات هستند. سیستم صوتی سوراند باورز اند ویلکینز نیز در این نسخه حضور دارد.
در این نسخه هیچ‌گونه تغییرات فنی خاصی دیده نمی‌شود. البته که نسخه M850i xDrive با پیشرانه 4.4 لیتری V8 دو توربوی خود، به تغییراتی هم نیاز ندارد. قدرت خروجی این پیشرانه به 523 اسب بخار و گشتاور 750 نیوتن‌متر می‌رسد. جعبه‌دنده 8 سرعت اتوماتیک این مدل مسئولیت ارسال قدرت به چرخ‌های عقب را دارد. شتاب 0 تا 100 آن نیز فقط 3.7 ثانیه طول می‌کشد و بیشینه سرعت خودرو نیز به صورت الکترونیکی روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. از سری8 فرست ادیشن که تولید آن از آپریل تا ژوئن امسال در کارخانه دینگالفینگ ب‌ام‌و انجام می‌شود، فقط 400 دستگاه تولید خواهد شد.

 

نظر دهید


در همین زمینه