شبکه‌های اجتماعی

آیا ایربگ می تواند بیرون اتومبیل عمل کند؟

ZF در سمپوزیوم ایربگ ارائه کرد

شرکت ZF، بزرگ‌ترین تولید کننده و تامین کننده قطعات یدکی، دستاورد جدیدی را سمپوزیوم ایربگ 2018 که تا 28 نوامبر در مانهایم ادامه دارد، به نمایش گذاشت. زندگی همیشه الزامات جدیدی را برای ایمنی ایجاد می‌کند، مایکل بوشنر، رئیس بخش فناوری ایمنی در ZF در این سمپوزیوم اعلام کرد: کیسه هوا بیرونی که در زمان برخورد باز می‌شود یک نمونه از توسعه ابزار ایمنی برای به صفر رساندن فاجعه در زمان تصادف است.
این کیسه هوا بیرون خودرو باز می‌شود و تست‌ها نشان داده که افزون بر این که صدمه به بدنه را تا حد زیادی کاهش می‌دهد، شدت صدمه به مسافران نیز تا 40 درصد کاهش می‌یابد. در این سمپوزیوم علمی، شرکت ZF سیستم حفاظت بیرونی برای حفاظت از سقوط اشیا و حفاظت از موتورسیکلت هنگام برخورد را ارائه کرد.

آن‌ها همچنین در این شرکت سعی دارند تا از سرنشینان به گونه‌ای حفاظت کنند که در اتومبیل‌های خودران که راننده در موقعیت خود قرار ندارد، سیستم بتواند در هر حالت از سرنشین حفاظت کند. در این سیستم مفهوم حفاظت تغییر کرده کیسههای هوا باید در صندلیها قرار بگیرند. کیسه‌های هوا به صورت تطبیقی دوگانه در داخل خودرو نیز در صندلی طراحی شده‌اند تا بتوانند با جثه راننده نیز سازگار باشد.

نظر دهید


حجی
ما هنوز م تو همون دوتا ایربگ جلویی موندیم یعنی جزء اپشنای خودرو حساب میشه ما اینجوریم دیگه فانتوم میسازیم برای مقابله با تهاجم به کشورمون ولی برای جون مردممون ارزشی قائل نیستیم

در همین زمینه