شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - 6 نامزد نهایی خودرو سال خانم‌ها
برنده 8 مارچ مشخص می‌شود

 

سیزدهمین سال برگزاری انتخاب برترین خودرو سال خانم‌ها در حالی برگزار خواهد شد که شش نامزد نهایی آن اعلام شدند. داوران این مراسم متشکل از 45 خانم خبرنگار حوزه خودرو از 45 کشور جهان هستند و معیارهای انتخاب و امتیاز آنها بر اساس ایمنی، رانندگی، راحتی، فناوری، طراحی، کارایی، تاثیر بر محیط زیست و ارزش پرداختی است.


انتخاب‌های سال جاری بسیار سخت بود اما شش نامزد نهایی عبارت اند از کیا نیرو در بخش خودرو شهری، جیپ اونجر در بخش کراس‌اوور خانوادگی، سیتروئن C5 X در بخش خودرو سایز بزرگ، نیسان ایکس تریل در بخش کراس‌اوور بزرگ، آئودی RS3 در بخش خودرو پرفورمنس و فورد رنجر در بخش دو دیفرانسیل که تنها یک دستگاه موفق به کسب عنوان نخست خواهد شد.


هر شش دستگاه انتخاب شده در دسته بندی خود بهترین عملکرد و کیفیت و تاثیر بر محیط زیست خوبی داشته‌اند. به طور مثال کیا نیرو یک مدل کاربردی است که در نمونه‌های هایبرید، پلاگین هایبرید و الکتریکی به فروش می‌رسد یا سیتروئن C5 X نیز با فضای دلباز، راحتی و طراحی جذابی که دارد به همراه مدل‌های بنزینی، هایبرید و پلاگین هایبرید در لیست نامزدهای نهایی قرار گرفته‌اند. نیسان ایکس‌تریل که در آمریکا با نام روژ فروخته می‌شود فضای داخلی بزرگی دارد که می‌تواند 7 سرنشین را در خود جای دهد و به لطف فناوری e-power خود عملکرد خوبی در بیراهه نوردی خواهد داشت. جیپ اونجر اولین خودرو الکتریکی این برند به حساب می‌آید که توانست با طراحی جذاب و عملکرد خیره کننده به این مرحله برسد. فورد رنجر پیکاپ سایز متوسط با عملکرد فنی قابل قبول گزینه‌ای قابل اعتماد است. آئودی RS3 نیز به عنوان یک خودرو پرفورمنس با قابلیت‌های فراوان و نشات گرفته از موتوراسپرت آلمانی گزینه‌ای بی نظیر برای خانم‌های عشق سرعت خواهد بود.


WWCOTY تنها مراسم و جایزه‌ای است که توسط روزنامه‌نگاران خانم به هدف شناسایی بهترین خودرو برای خانم‌ها برگزار می‌شود.

 

 

 

نظر دهید